שר הביטחון ישראל כ"ץ בועידת מרכז השלטון המקומי, למחלוקת מול ארצות הברית, בסוגית לבנון: "גם אם תהיה דרישה אמריקאית - אנחנו לא ניסוג מדרום לבנון. 200 אלף תושבים לא יחזרו. אין תושבים ואין מחבלים. למה? כי מה שקרה בעבר באזורי ביטחון שבהם הייתה גם אוכלוסייה אזרחית היה מטענים ופיגועים נגד החיילים, ולכן אנחנו לא מאפשרים את זה. חיילים בפנים, תושבים בחוץ. התשתיות הרוסות, הבתים מאיימים והרוסים. אנחנו לא נסוגים".
שר הביטחון כ"ץ: "לא ניסוג מדרום לבנון - גם אם תהיה דרישה אמריקאית לכך"
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון