על פי דיווח בוול סטריט ז'ורנל, איראן מבקשת להרוויח מיליארדי דולרים באמצעות גביית תשלום מאוניות עבור שירותי ביטחון, בטיחות וסביבה במצר הורמוז לאחר המלחמה. טהראן אומרת שהתוכנית עשויה להניב עד 40 מיליארד דולר בשנה, והיא מעוניינת שמדינות המפרץ השכנות ישתתפו בחלוקת ההכנסות.
דיווח: איראן רוצה להרוויח מיליארדים מאגרות בהורמוז - ארה"ב חוסמת אותה
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה
בכיר שב"כ לשעבר על ההחלטה של זיני: "כולם נפלו למען ביטחון המדינה"