חדשות מתפרצות

דיווח: איראן רוצה להרוויח מיליארדים מאגרות בהורמוז - ארה"ב חוסמת אותה

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
מיכליות נפט וספינות מטען במצרי הורמוז
מיכליות נפט וספינות מטען במצרי הורמוז | צילום: רויטרס

על פי דיווח בוול סטריט ז'ורנל, איראן מבקשת להרוויח מיליארדי דולרים באמצעות גביית תשלום מאוניות עבור שירותי ביטחון, בטיחות וסביבה במצר הורמוז לאחר המלחמה. טהראן אומרת שהתוכנית עשויה להניב עד 40 מיליארד דולר בשנה, והיא מעוניינת שמדינות המפרץ השכנות ישתתפו בחלוקת ההכנסות.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף