יו״ר ועדת הביטחון הלאומי בפרלמנט האיראני כתב בחשבונו ב-X כי ארצות הברית “תקפה שוב את איראן בעיצומו של המשא ומתן”. לדבריו, “נשיא ארה״ב הכושל הוכיח כי אינו מחויב לעקרונות המשא ומתן או להפסקת האש”. הוא הוסיף כי “הפרה פזיזה” של הפסקת האש תוביל, לטענתו, ל“נסיגה וחרטה” מצד האמריקנים.
בכיר איראני: "הפרה פזיזה של הפסקת האש תוביל לחרטה אמריקאית"
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא