חדשות מתפרצות

בכיר איראני: "הפרה פזיזה של הפסקת האש תוביל לחרטה אמריקאית"

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

יו״ר ועדת הביטחון הלאומי בפרלמנט האיראני כתב בחשבונו ב-X כי ארצות הברית “תקפה שוב את איראן בעיצומו של המשא ומתן”. לדבריו, “נשיא ארה״ב הכושל הוכיח כי אינו מחויב לעקרונות המשא ומתן או להפסקת האש”. הוא הוסיף כי “הפרה פזיזה” של הפסקת האש תוביל, לטענתו, ל“נסיגה וחרטה” מצד האמריקנים.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף