לאחר התגובה האיראנית לפעילות ארה"ב נגד התשתיות האיראניות בדרום המדינה, משרד החוץ של בחריין מסר כי "אנו מגנים את הפגיעה שביצעו מספר כטב"מים איראניים בשטח בחריין לפנות בוקר. המשטר האיראני פוגע במאמצי השלום. מדובר בהפרת ריבונות, ואנו שומרים על הזכות להגיב. על מועצת הביטחון ליישם את החלטותיה ולהטיל אחריות על איראן בגין מתקפותיה".
בחריין נכנסת לתמונה: "מגנים את תקיפות הכטב"מים האיראניות - שומרים על הזכות להגיב"
אחרי יותר מ-6 שעות שהתושבים היו נצורים בבתים: חזרה לשגרה בבית אריה
בין האותיות הקטנות: מכת המוות שישראל בישלה לחיזבאללה בהסכם עם לבנון | הנוסח המלא
ארה"ב תקפה מטרות איראניות סמוך למצר הורמוז; טהרן מאיימת ב"תגובה רחבה"
מהומת ענק בנתב"ג: אגרופים ודחיפות בתור למזוודות - "מה אתה עושה?" | צפו
מהומת אלוהים בעיר המרכזית בצפון: הגורמים בשיחות סגורות והחשש