בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להחרים את ערוצים 12, 13 ו-11, לתקוף אותם בכל הזדמנות, להציג אותם כאיויבי הציבור, ובמקביל מקדם את חוק החלשת התקשורת, דווקא אמש הגיע רגע שלא רבים האמינו שיגיע. סוף סוף הערוצים המסחריים, 12 ו-13, התעוררו, והפסיקו להתנהג כאילו הם מחויבים לשמש לו במת שידור בכל פעם שהוא שורק. סוף סוף הם הפגינו עמוד שדרה, וסיימו להיות שק החבטות של ראש הממשלה. סוף סוף הם הראו שגם לתקשורת יש גבולות, ושגם לראש ממשלה אין זכות טבעית להפקיע את הפריים-טיים מתי שנוח לו, ובטח שלא לעשות בו שימוש כדי להתנגח בגופי התקשורת.
14 דקות להתראה: המרד המפתיע שהשאיר את נתניהו המום באולפן | מיקי לוין
הותר לפרסום: סרן דוד חזות ז"ל מאשקלון נפל בקרב בדרום לבנון
עד ראייה מהחיסול בחולון חושף: "חשבתי שזו תקלה, אחר כך חשבתי שזה טיל"
גבר חוסל ביפו לצד בנו הקטן: "הילד עף קדימה מעוצמת הפיצוץ"
מי בדיוק אמור להיכנס לכפר השיעי? האמת הקשה שמאחורי חגיגות ההסכם מול לבנון
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל