חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) הגיבה היום (חמישי) לקשיים במשא ומתן הקואליציוני: "שהציבור לא יבוא בטענות לליכוד אם נלך לממשלת אחדות ובעוד שנתיים נלך שוב לבחירות. זו התוצאה של ההתנהלות הסחטנית של בנט, כחלון וליברמן. התנהלותם היא פשוטה יריקה לציבור בפנים, הליכוד, עם 30 מנדטים, לא ישמש ועדת קישוט בממשלה הבאה".
ח"כ רגב: "שהציבור לא יבוא בטענות לליכוד אם נלך לממשלת אחדות"
ארה"ב תקפה מטרות איראניות סמוך למצר הורמוז; טהרן מאיימת ב"תגובה רחבה"
מהומת ענק בנתב"ג: אגרופים ודחיפות בתור למזוודות - "מה אתה עושה?" | צפו
מהומת אלוהים בעיר המרכזית בצפון: הגורמים בשיחות סגורות והחשש
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית