נשיא המדינה נפגש עם ראשי הרשויות הדרוזיות בישראל שביקשו להגיע אליו לאחר פגישתם עם ראש הממשלה ולהביע את דאגתם לנוכח חוק הלאום. בפתח פגישתם אמר ריבלין: "השותפות שלנו מתקיימת ביסוד ובבסיס של המדינה הזאת. זהו הבסיס, לחיות בשותפות במדינה שהקמנו, התנועה הציונית, בשותפות מלאה עם כולם אשר חיים וגרים בארץ הטובה הזאת, הטובה לכולנו, ואנחנו יכולים לקיים את המשוואה הזאת בלי שום בעיה".
הנשיא ריבלין לראשי הרשויות הדרוזיות: "השותפות שלנו מתקיימת ביסוד ובבסיס של המדינה הזאת"
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"