השר לביטחון פנים עומר בר לב, הגיב לדיווחים השונים לפיהם בכוונת ממשל ביידן לסגת מן ההכרה האמריקאית בריבונות השיראלית על רמת הגולן בעת כהונת טראמפ: "רמת הגולן לא הייתה יותר ישראלית בגלל החלטת טראמפ - והיא לא תהיה פחות ישראלית אם תתבטל ההחלטה עכשיו", קבע בר לב.
בר לב: "רמת הגולן לא תהיה פחות ישראלית אם ההכרה האמריקאית בה תתבטל"
הצפון בדרך להתלקחות? בקבינט מזהירים שזה רק עניין של זמן
דונלד טראמפ מבהיר לנתניהו: "הכול צריך להיגמר - כולל הזירה בלבנון"
חשש להסלמה: מסוק קרב אמריקאי התרסק סמוך למצר הורמוז
תאונת דרכים בקריית אתא: נקבע מותה של הפעוטה בת ה-3
"נכנסנו בוואקום": המיזם שסידר מרחבים מוגנים למי שאין להם ממ"ד