הלמ"ס פרסם את מדד אמון הצרכנים המשקף את הצפי להתפתחויות הכלכליות, ומראה שהעלייה בתחלואת הקורונה משפיעה מאוד על אמון הצרכנים. במחצית הראשונה של יולי הוא עומד על 6- (המדד נע בין מינוס 100 לפלוס 100, ככל שהמדד קרוב יותר לגבול העליון, הוא מעיד על אופטימיות גדולה בקרב הצרכנים), לעומת 2- בלבד במחצית השנייה של יוני.
הצפי למצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה ירד גם הוא ל-10+ לעומת 12+ במחצית ראשונה של יוני. ציבור הצרכנים כנראה לא עתיד לרכוש מוצרים גדולים בעתיד, מכיוון שסעיף זה עומד על 19.0- (במחצית השנייה של יוני הוא עמד על 20-).