בנק לאומי הודיע היום (חמישי) על הרחבה משמעותית של שעות הפעילות במוקדי השירות הטלפוניים. כעת, באופן תקדימי במערכת הבנקאית בישראל, יינתן מענה ללקוחות במשך הרוב המכריע של שעות היממה - החל מ-06:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה. נוסף על כך, תוגדל הפריסה הגיאוגרפית וייפתח מוקד שירות חדש באשקלון שיתווסף לשני המוקדים הקיימים כיום בראשון לציון ובירושלים.

במסגרת עבודת המטה לקראת השקת הרחבת שעות הפעילות ופתיחת המוקד החדש בדרום, גויסו כ-200 עובדים חדשים, אשר עברו הכשרות מתאימות במגוון נושאים בנקאיים. צעדים אלו הם חלק ממהפכת השירות שמוביל לאומי בשנה החולפת. לאומי יזם בחודשים האחרונים שורת מהלכים ייחודיים לצורך שידרוג חוויית השירות.

בין השאר, לאומי הוא הבנק היחיד בישראל שמציע ללקוחותיו ריבית על היתרה בחשבון העו״ש; לאומי נתן התחייבות לסיים טיפול בפנייה של כל לקוח בתוך יום עסקים אחד לכל היותר; הוקמה "סיירת מנכ"ל", צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, ואמון על מתן פתרון לפניות של לקוחות שלא טופלו תוך יום אחד; הושק שירות "בנקאי בזום", שמאז השקתו חסך לאלפי לקוחות הגעה פיזית לסניפי הבנק, ועוד. 

ראש החטיבה הבנקאית, אייל בן-חיים: "כחלק מאסטרטגיית לאומי לשים את נושא השירות במוקד העשייה שלנו, ובהמשך לצעדים האחרונים שנקטנו, החלטנו להרחיב משמעותית את שעות פעילות המוקדים הטלפוניים כדי לאפשר ללקוחותינו, שמצפים, לשירות 'כאן ועכשיו' - טווחי זמנים נוחים וגמישים לקבלת שירות. נוסף על כך, המוקד הטלפוני שאנחנו פותחים בדרום, יחד עם הכשרה ייעודית של העובדים החדשים שגויסו עבורו, יוכל לתת לנו את האפשרות לענות ללקוחות באופן מהיר ויעיל".