במסגרת חוזה זה, ראואל תספק עשרות שידות מפעיל מתקדמות ללקוחות חסויים עבור מערכות בצוללות. החוזה כולל תכנון, ייצור ואספקה בשווי מיליוני אירו. ראואל, ספקית פתרונות בעולמות המחשוב, תקשורת ומולטימדיה, מפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות צבאיות מורכבות וארגונומיות לסביבות ימיות ויבשתיות ב-35 השנה האחרונות. 

החברה ממוקמת בנתיבות. שיתוף הפעולה יגדיל את כמות כוח האדם הנדרשת ובכך יוביל לפיריון העבודה באזור. בעקבות הפרויקט המשמעותי עתידה מצבת העובדים לגדול בכ-25% בשנים הקרובות.

הקונסולות של ראואל, המהוות עמדות פיקוד ובקרה, הינן מודולריות וחדשניות, ומשרתות חילות ים רבים. בבסיסן, הן מאפשרות ללקוח לקבל כל פתרון מחשובי נדרש בזמן קצר וביעילות מירבית. העמדות מעוצבות בגזרה רזה, תוך אפשרות להכלת מקסימום חומרה ובנוחות המרבית הניתנת. עמדות הפיקוד מבית ראואל מוקשחות בהתאם לסטנדרטיים בינלאומיים  ובעלות חסינות לתנאים המחמירים ביותר.

אטלס אלקטרוניק, חטיבת הטכנולוגיה הימית בקבוצת טיסנקרופ הגרמנית, תספק במסגרת הסכם זה לראואל את היכולת לפרוץ לשוק הבינלאומי, ולסלול את דרכה בתחום שלא פעלה בו בעבר. אבן דרך משמעותית זו, מסמלת את המחויבות של ראואל לספק פתרונות יוצאי דופן, בשיתוף פעולה עם אחד הארגונים הגדולים ביותר בתעשייה, וממחישה את מעמדה של ראואל כספק מהימן של מוצרים מתקדמים העומדים בדרישות המחמירות של מובילי תעשייה כדוגמת אטלס אלקטרוניק. 

עידו אופיר, מנכ"ל טיסנקרופ ישראל: "לטיסנקרופ תוכנית השקעה ענפה בישראל לטווח ארוך, והחתימה על הסכם זה, מהווה צעד נוסף בה. שיתוף הפעולה עם ראואל יאפשר לחברה לפרוץ את גבולות התעשייה הישראלית, ולחדור לשוק הבינלאומי. שיתוף הפעולה הנרחב בין טיסנקרופ לחברות ישראליות, מהווה חיזוק משמעותי הן לתעשייה הישראלית והן לתעשייה הגלובלית". 

אלמוג לוי, סמנכ"ל מכירות ראואל: "אנו מביעים את הערכתנו הכנה לאטלס אלקטרוניק על שנתנו את אמונם בקו המוצרים של ראואל. שיתוף הפעולה הזה משמש עדות לחדשנות, איכות ושביעות רצון לקוחות ממוצרינו. על ידי איחוד כוחות עם אטלס אלקטרוניק, אנו מוכנים להרחיב את נוכחותנו בשוק וליצור קשרים מתמשכים עם שותפים גלובליים. בזמן שאנו חוגגים את ההישג המשמעותי הזה, ראואל מצפה לשיתוף פעולה פורה עם אטלס אלקטרוניק והלקוח המסווג. אנו בטוחים ששותפות זו תפתח הזדמנויות חדשות לצמיחה, תחזק את המוניטין שלנו ותבסס את מעמדנו כמובילים עולמיים בתעשיית המוצרים הימיים".