חברת פלאפון חנכה אמש (שבת) מייצג אלומות אור צהובות המוקרנות לגובה עשרות מטרים כאות הזדהות עם החטופים המוחזקים כבר 100 ימים בשבי החמאס. אלומות האור ניצבות על גג בניין פלאפון בפתח תקווה המתנשא לגובה של כ-50 מטרים. באלומות, המאירות את שמי גוש דן, יוכלו להבחין הנוסעים בכביש 4 באזור צומת מורשה ותושבי האזור. בנוסף יוקרן על הבניין הכיתוב: "100 – החזירו אותם הביתה עכשיו! Now" Bring Them Home". המייצג יוקרן הלילה, בין שבת לראשון ומחר בלילה שבין ראשון לשני.

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון אמר כי: "אנחנו עומדים לצידם של החטופים ובני משפחותיהם כבר 100 ימים ארוכים. נמשיך לתמוך במשפחות ולעורר את המודעות להחזרתם המידית של כלל החטופות והחטופים עד שנראה את כולם חזרה בביתם".

ממטה משפחות החטופים נמסר: ״אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום ה-100. 100 ימים שיקירינו במנהרות החמאס ללא מים, מזון, וטיפול רפואי מציל חיים. אנו מודים לחברת פלאפון על מאמציה להעלאת המודעות לצורך הדחוף בשחרור החטופים שחייהם בסכנה מיידית״.

בנוסף, היום עובדי פלאפון יקיימו מייצג בו יעמדו בצורה המספר 100 עם מטריות צהובות והכיתוב "Bring Them Home" כקריאה אילמת להחזרת החטופים הנמצאים כבר 100 יום בשבי החמאס בעזה ולציון 100 יום לשבעה באוקטובר.