חברת דואר ישראל משיקה את סוכנות הביטוח 'דואר ביטוח' שתציע בשלבים הראשונים להשקה ביטוחי רכב ונסיעות של חברות הביטוח המובילות בישראל, ובהמשך תתרחב לתחומים נוספים.

סוכנות הביטוח של הדואר פועלת במודל 'סוכן אובייקטיבי', המאפשר לצרכן לבחור בין הצעות רלוונטיות מכמה חברות ביטוח בתחום הביטוח האלמנטרי, מבלי שלדואר יש אינטרס לקדם או לשווק חברה מסוימת בשל תגמול אחיד מחברות הביטוח. כך, הלקוח נהנה מחברות שמתחרות עליו באופן אובייקטיבי, ללא אינטרסים של תגמול כזה או אחר שהן מציעות לסוכנות הביטוח.

בהשקת סוכנות הביטוח שתתמקד בשלבים הראשונים בביטוחי רכב ובקרוב גם בביטוחי נסיעות, ייהנו לקוחות דואר ישראל משירות משלים לפעולות המתבצעות בסניף, בהן העברת בעלות על רכב והיערכות לנסיעה לחו"ל בעת רכישת מט"ח במזומן ובכרטיסים נטענים. 

חברת דואר ישראל מפעילה 400 סניפים וסוכנויות דואר ברחבי הארץ, עם מאות אלפי ביקורי לקוח בכל שבוע בסניפים. בנוסף, מיליוני משתמשים מבקרים באתר דואר ישראל בכל שבוע לתיאום תור לסניף, לקבלת מידע או לביצוע פעולות ורכישת מוצרים. החשיפה המשמעותית לקהלים רחבים מאפשרת לחברת הדואר למנף עבור לקוחותיה כוח צרכני משמעותי מול חברות הביטוח, אשר מעוניינות להתחרות על אותם מיליוני לקוחות בדרכם להעברת בעלות על רכב, רכישת מט"ח לנסיעה לחו"ל, או מפגש אחר בו יש הזדמנות להציע הצעה אטרקטיבית בתחום הביטוח האלמנטרי.

השקת סוכנות הביטוח תחל היום בפלטפורמה הדיגיטלית של הדואר, עם אפשרות לקבל הצעה לביטוחי רכב מהמוקד הטלפוני של 'דואר ביטוח', לקובעים תור להעברת בעלות על רכב בכל אחד מסניפי הדואר ברחבי הארץ. לקוח אשר יבחר למלא פרטי התקשרות ולקבל פניה טלפונית ממוקד 'דואר ביטוח', יקבל את ההצעה המשתלמת ביותר מבין כמה הצעות מותאמות אישית של מספר חברות ביטוח, בהן מגדל, הראל וכלל. בימים הקרובים יצטרפו חברות ביטוח נוספות אשר יתחרו על העברת הצעה משתלמת ללקוח. בהמשך החודש תורחב הפעילות גם לסניפי דואר נבחרים בהם יוצע ללקוחות לקבל הצעת מחיר מותאמת ממוקד 'דואר ביטוח' בטווח זמן מיידי. בשלב הבא, המהלך יורחב לכל 400 סניפי הדואר, ולצד ביטוחי רכב יוצעו גם ביטוחי נסיעות לחו"ל. הצעת הביטוח ללקוח בנקודה בה הוא מגיע לסניף להעברת בעלות על רכב או לרכישת מט"ח, מייצרת ערך משלים של זמינות השירות בדיוק ברגע בו הוא זקוק לו.

'הדואר סוכנות לביטוח' היא בעלת רישיון להפעלת סוכנות ביטוח מרשות שוק ההון והביטוח, הפועלת במודל 'סוכן אובייקטיבי' שמעודד את חברות הביטוח להתחרות על ההצעה הטובה ביותר ללקוח ולא על תגמול לדואר. פעילות המכירה, החיתום והשירות נעשית באמצעות מוקד טלפוני וממשק דיגיטלי מתקדם. בשלב הראשון של השקת הפיילוט יוצעו פוליסות ביטוח לרכב ובהמשך גם ביטוח נסיעות לחו"ל. בשלב הבא של הפעילות, ההצעות ללקוחות הדואר יורחבו גם לתחומי ביטוח דירה ולתחומים נוספים.

דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל: "בימים אלו חברת דואר ישראל נמצאת בעיצומו של הליך להפרטת החברה, לאחר שנת הבראה, שינויים דרמטיים בפעילות ובשירות, וחודשים לא שגרתיים של פעילות מלאה בכל הארץ גם בימי מלחמה. השקת סוכנות הביטוח של הדואר דווקא עכשיו, מתחברת לערך בסיסי בפעילות שלנו, אנחנו גאים להיות בכל מקום בארץ, בכל זמן, ולהעניק ערך מוסף ומחירים משתלמים גם לציבור שנמצא במקומות בהם גופים פיננסיים או נותני שירות אחרים כבר כמעט ולא נוכחים פיסית. בהשקת סוכנות הביטוח אנחנו ממנפים את הגודל, הפריסה והנגישות של הדואר, לטובת כוח צרכני לציבור עצום ומגוון שפוגש אותנו יום יום, אל מול חברות הביטוח".