איתי לוי נבחר כשגריר בהתנדבות של קהילת "דואגים למטפלים" של חברת טבע –  קהילת פייסבוק המלווה ותומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות. 

במסגרת הקמפיין העולה לאוויר בימים אלו, איתי מציג איך נראה יום בחיי בני משפחה המטפלים בקרוביהם דרך העיניים שלו ואיך לצד מרוץ החיים והשגרה היום יומית לרוב הם מרגישים לבד. קהילת ״דואגים למטפלים״ הוקמה על מנת לעזור לבני המשפחה המטפלים לשתף, להתייעץ, להמשיך לטפל ובעיקר להקל על הקושי בלי לאבד את עצמם בדרך. 

הקמפיין עולה לאוויר בזמן שהלהיט של איתי "אין לי מקום אחר" מככב בראש המצעדים, ורגע לפני שאיתי חוזר למופע שני בהיכל מנורה ב-29.2 ולמופע שלישי ב-2.3, אחרי שהיה הזמר הראשון לפתוח הופעה בהיכל מאז פרוץ המלחמה.  

בישראל ישנם כמיליון וחצי אנשים המטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן, לוי נבחר על ידי טבע ישראל להיות שגריר הקהילה, מטפל במסירות בשנים האחרונות באימו רות אשר עברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית. במסגרת שיתוף הפעולה עם טבע, איתי נרתם לקדם את פעילות הקהילה בהתנדבות ולעלות את המודעות למטפלים "השקופים" ולנושא החשוב והמורכב. איתי משתתף בהתנדבות בקמפיין ארצי, לוקח חלק בפעילות עם קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים", ומוביל פעילות הסברה ברשתות החברתיות שלו. לצד פעילות זו, ישתתף לוי במפגש עם עובדי טבע בנושא טיפול בבן משפחה. 

מנכ"ל טבע ישראל, יוסי אופק: "לפני מספר חודשים התחלנו שיתוף פעולה עם הזמר המצליח איתי לוי לפיו איתי יהיה שגריר של קהילת "דואגים למטפלים". היום, לאחר עבודה מאומצת, עולה לאוויר קמפיין חשוב בהשתתפותו של איתי, קמפיין שיעניק תמיכה, הכוונה וידע לבני משפחה המטפלים ביקיריהם במסירות ודאגה, ולעיתים אף במחיר גופני, נפשי וחברתי. אני רוצה להודות שוב לאיתי על כך שבזכות השתתפותו מתוך חשיבות העניין, קהילת "דואגים למטפלים" תזכה לרוח גבית ומודעות ציבורית גדולה יותר, ובכך נוכל להקל על מסעם ולהוביל לשינוי לטובה בחייהם, ואגב כך, גם בחיי המטופלים. בתקופת המלחמה המורכבת שבה אנו נמצאים היום, הנושא עוד יותר חשוב ורלוונטי".

 איתי לוי מסר: "אני נרגש משיתוף הפעולה עם טבע וגאה להוביל כשגריר את פעילות קהילת "דואגים למטפלים" בארץ, קהילה התומכת באנשים המתמודדים עם אותם הקשיים שאני חוויתי ועדיין חווה בעצמי. כל פעילות חברתית שיכולה לסייע להקל ולו במעט על בני המשפחה המטפלים ביקיריהם היא מבורכת".

בישראל, חברת 'טבע' תומכת עוד משנת 2018 בבני משפחה המטפלים ביקיריהם החולים, בשל מצב רפואי כרוני או סיעודי או המתמודדים עם מוגבלות. במסגרת פעילות החברה, טבע הקימה רשת תמיכה ומידע לקהל המטפלים באמצעות קהילת פייסבוק בשם "דואגים למטפלים", הגדלה מדי יום ובמסגרתה בני משפחה מטפלים יכולים לקבל תמיכה, לשתף ולהתייעץ עם בני משפחה מטפלים נוספים המתמודדים עם מצבים דומים. לצד הקהילה הוקם מתחם תוכן עשיר באתר טבע Teva.co.il  ובו מאות כתבות ומידע חיוני רב ותומך להתמודדות עם חיי היום-יום של המטפלים. במהלך השנים, טבע קידמה יוזמות שונות נוספות, כגון קורס ייעודי לרוקחים המעניק להם כלים שימושיים בעבודה מול בני משפחה מטפלים, האקתון חדשנות יישומית בשיתוף אוניברסיטת רייכמן, ומממנת קו תמיכה טלפוני לבני משפחה מטפלים עם עמותת Caregivers IL לצד פעילויות להעלאת מודעות ועוד.