מכללת שנקר מקימה את HUB.SHENKAR:  חממת יזמות עסקית חדשה שתפעל בתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות במטרה לקדם ולעודד חדשנות בקרב סטודנטים, בוגרים וחברי סגל. עשרות מנטורים, דמויות מפתח ובכירים בעולם התעשייה, העיצוב, האופנה והעסקים, ילוו אישית מיזמים פורצי דרך ובעלי פוטנציאל עסקי וחברתי. החממה, שפתיחתה נדחתה עקב ה-7 באוקטובר, מיועדת לכל יזם עם זיקה לשנקר (סטודנט, בוגר, מרצה או חבר סגל), או לקבוצת יזמים שלפחות לאחד מחבריה יש זיקה. 

כל מיזם שיוצע יעבור בדיקות היתכנות ראשונית. בשלב הבא הוא יוצג בפני ועדה בלתי תלויה של בכירים במשק הישראלי, שתבחר את אלו עם הפוטנציאל הגדול ביותר. המיזמים שיבחרו יתקבלו למחזור הבא של החממה שייפתח בתחילת אפריל, אליהם יוצמד מנטור מהעולם העסקי שמכיר את תחום העיסוק ויוכל להוביל אותם קדימה. אירוע ההשקה של החממה ייערך מחר בערב בגלריית רוזן בשנקר.

מכללת שנקר (צילום: אחיקם בן יוסף)
מכללת שנקר (צילום: אחיקם בן יוסף)

רואי זרחיה, מקים החממה וחבר סגל בכיר בשנקר: "חממת היזמות בשנקר היא הזדמנות יוצאת דופן עבור יזמים צעירים בתחומי ההנדסה, העיצוב והאמנות. אנו מציעים להם פלטפורמה ייחודית המאפשרת להם לפתח את רעיונותיהם, לקבל מתחם עבודה לקידום המיזם וליווי מקצועי צמוד עם גישה למגוון רחב של משאבים הקיימים בשנקר".