רשת דקטלון העולמית חשפה את זהות המותג החדשה שלה, המשקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט, היא מקבלת כעת סמל ולוגו מותג בצורת " Orbit - המסלול" - המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.

השינוי בישראל: דקטלון ישראל מחבקת את השינוי ותאמץ אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, מעבר לזה, השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל. את השינויים הפיזיים בחנויות יחלו להטמיע בישראל עוד השנה, החל מפתיחת החנויות החדשות שיפתחו ובהמשך עבור חידוש חנויות קיימות. 

המיתוג החדש של DECATHLON בחנויות (צילום: DECATHLON )
המיתוג החדש של DECATHLON בחנויות (צילום: DECATHLON )

בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, תצוגות פיזיות ודיגיטליות מושכות ואווירה אסתטית. האסטרטגיה של דקטלון שהניעה את השינויים הללו היא השאיפה להנגיש ספורט חדשני ובר קיימא לכל אחד, הרשת עושה זאת באמצעות שדרוג חווית הלקוח ומחויבות עמוקה וחזקה לקיימות ומודרניזציה של כל החברה.

אתר המסחר ישתנה בהמשך גם הוא בכדי לספק חווית קניות חלקה ללקוחותיה בכל זמן ובכל מקום. שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים הטובים ביותר מסוגם ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית מדויקת ותכנון מלאים מדויק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות המלאים ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה. דקטלון אף השיקה בחודשים האחרונים את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב.

ברברה מרטין-קופולה, המנכ"לית של דקטלון הגלובלית: "היום הוא יום מיוחד מאוד הן בהיסטוריה והן עבור עתיד דקטלון. כיום, יותר מתמיד, העולם זקוק לספורט. יש לספורט כוח מאחד, והוא יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית כאחד. בדקטלון, אנו רוצים להשפיע יותר על אנשים, החברה וכדור הארץ באמצעות הנעת אנשים דרך נפלאות הספורט ולאפשר לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו. אני בטוחה שהאסטרטגיה השאפתנית שלנו, המנחה את אופן העבודה שלנו, תבטיח שדקטלון תהיה מותג ספורט ייחודי המוביל בענף ושאנשים יוכלו לסמוך עליו".

נעלי ספורט DECATHLON עם הלוגו החדש (צילום: DECATHLON )
נעלי ספורט DECATHLON עם הלוגו החדש (צילום: DECATHLON )