איזי ג'ט חונכת בסיס חדש, התשיעי במספר בבריטניה, בעיר ברמינגהאם. בבסיס בברמינגהאם יוצבו 3 מטוסים והוא יצור 140 מקומות עבודה חדשים ויתמוך ב- 1200 עקיפים. 16 יעדים חדשים יושקו הקיץ מהבסיס הזה. 

השנה איזי ג'ט תפעיל יותר טיסות בבריטניה מאי פעם, עם יותר מ-57 מיליון מושבים למכירה, עלייה של כ-10% בהשוואה לשנה שעברה. איזי ג'ט היא חברת התעופה הצומחת ביותר בבריטניה בקיץ הקרוב כמו גם איזי ג'ט הולידייס, שהיא חברת החופשות הצומחת ביותר בבריטניה. 

איזי ג'ט מפעילה השנה את התוכנית הגדולה ביותר שלה אי פעם באי הבריטי, עם ארבעה מטוסים נוספים, שהצטרפו לצי שבסיסו בבריטניה. בשנה זו יהיו יותר מ-57 מיליון מושבים למכירה לבריטניה וממנה, עלייה של כ-10% בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה של חברת התעופה אמורה להימשך עם הצטרפות מטוסים נוספים לצי בשנה הבאה.

בירמינגהם מספקת לאיזי ג'ט הזדמנויות צמיחה משמעותיות במידלנדס. 83% מהתושבים באנגליה ובוויילס גרים במרחק שעתיים נסיעה מנמל התעופה של ברמינגהאם והרוב המשמעותי (89%) של התנועה בנמל התעופה של ברמינגהאם הוא למטרות פנאי. עם קישורים ישירים בין ברמינגהאם לשדות התעופה העיקריים של ערים באירופה כולל אמסטרדם, ז'נבה, פריז שארל דה גול וברלין ברנדנבורג, הבסיס החדש ישרת גם מיליוני נוסעים עסקיים שחברת התעופה מובילה לבריטניה וממנה מדי שנה.

מספר הנוסעים של איזי ג'ט בברמינגהם צפוי לעלות בכמעט 60% השנה לעומת השנה שעברה, ועונת הקיץ הזו גם צפויה להיות הגדולה ביותר אי פעם עבור איזי ג'ט הולידייז.