מלון היולדות הפרטי היחיד בגוש דן, הנמצא בבעלות משותפת של אבי זק, קיבוץ יקום, חברת כלל לביטוח וקרן הנדלן JTLV, נפתח בימים אלה מחדש, לאחר שעבר שיפוץ מסיבי בהשקעה של למעלה מ-8 מיליון שקלים. במלון המשופץ יהנו היולדות ממיטת הולנדיה יוקרתית, 3 ארוחות שף מותאמות אישית, מצעי כותנה וחלוקי רחצה איכותיים, מתחם טיפולי ספא ייעודיים ליולדת, תינוקייה פרטית ואינטימית, ועוד שלל פינוקים. המלון מונה 22 חדרים וארבעה סוגי חדרים לבחירה – קלאסיק, פרימיום, חדר משפחה וכן שתי סוויטות – ״שקד״ ״וגפן״.

חמישה כוכבים ליולדת. מלון היולדות בייבי ליס (צילום: יחצ)
חמישה כוכבים ליולדת. מלון היולדות בייבי ליס (צילום: יחצ)

בתהליך השיפוץ הושם דגש על יצירה של מרחב נעים, מפנק ועוטף, המבוסס על בחירה בצבעי אדמה רכים וכן על שילוב של פריטים פונקציונליים שנועדו ליצור חלל מרגיע, מזמין ונעים לשהייה של היולדת ובני המשפחה.

בייבי ליס הוקם בשנת 2005 באמצעות חברת ארידן אחזקות בע"מ והציב סטנדרט חדש של מלון יולדות בישראל. הוא מציע חוויה איכותית של WELLNESS לקראת ואחרי הלידה בדגש על שירות ברמת חמישה כוכבים. צוות התינוקייה המיומן והמקצועי מסגל בית החולים ליס ליולדות, מונה רופאי ילדים, רופאי נשים, אחיות מוסמכות, יועצות ומדריכות הנקה. בזמן השהייה במלון יהנו היולדות ממעטפת מקצועית ומגוון הדרכות ביניהן: ייעוץ הנקה, טיפולי רפלקסולוגיה, מפגש סאונד הילינג במרחב הוולנס, ליווי אחות בנוגע לצרכי התינוק בימיו הראשונים, מתן מענה רפואי בנוגע להחלמה לאחר הלידה ועוד.

תנאים של מלון בוטיק. מלון היולדות בייבי ליס (צילום: יחצ)
תנאים של מלון בוטיק. מלון היולדות בייבי ליס (צילום: יחצ)

מסעדת המלון "NINA" בניהולו של שף תומר טל, השף של מסעדת ג׳ורג׳ וג'ון ממלון דריסקו תל-אביב, שכבר שנה שלישית ברצף משתייכת לרשימת 50 המסעדות הטובות ביותר בדירוג היוקרתי והבין לאומי של "The 50 Best Restaurants MENA", תגיש 3 ארוחות ביום. התפריט הורכב בשיתוף התזונאית הקלינית רחלי נוימן, ויגיש מנות מחומרי גלם מקומיים המותאמים במיוחד ליולדת רגע לאחר הלידה והמלווה שלה.במהלך כל היום, בין הארוחות, עומדת לרשות האורחים עמדת כיבוד עם מגוון פירות, מאפים, קינוחים, שתיה חמה ושתיה קלה וזאת ללא הגבלה, וכן שירות רום סרוויס לחדר. כמו כן, ניתן לצרף בני משפחה נוספים לארוחות במסעדה בתיאום מראש עם צוות המלון. 

השף של המסעדה הטובה ביותר בישראל. תומר טל (צילום: חיים יוסף)
השף של המסעדה הטובה ביותר בישראל. תומר טל (צילום: חיים יוסף)

אבי זק, מבעלי המלון: "מלון הבוטיק המחודש מציע מענה הוליסטי, המשלב טיפול רפואי מקצועי ביילוד ותמיכה רגשית ביולדת והמלווה שלה. אנו מאמינים כי כל יולדת ומשפחתה זכאים לחוויה מותאמת אישית לאחר הלידה, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המלון המנוסה והמסור ישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל השהייה ולסייע בכל צורך".