מתחם הקניות עופר נוף הגליל סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח בחודש הקרוב 6 חנויות חדשות, בהשקעה הנאמדת בכ-10 מיליון שקלים. בין החנויות: סניף רשת ההלבשה תחתונה FEMINA המשתרע על שטח של כ-80 מ"ר שיציע מגוון רחב של פריטי הלבשה תחתונה לנשים, סניף INGLOT המתמחה במוצרי טיפוח ואיפור בינלאומיים, המשתרע על שטח של 50 מ"ר ויציע את המוצרים במחירים נוחים לכל כיס, וסיף של רשת האופנה מתאים לי שישתרע על שטח של כ-100 מ"ר ויציע בגדי נשים וגברים במידות גדולות.

חנות אינגלוט החדשה בעופר סנטר נוף הגליל  (צילום: יחצ)
חנות אינגלוט החדשה בעופר סנטר נוף הגליל (צילום: יחצ)

לצד החנויות החדשות יפתחו שתי מסעדות חדשות: מסעדת "תישרין סיבס" – מסעדת דגים המשתרעת על שטח של 220 מ"ר ועוד 100 מ"ר שטח ישיבה בחוץ עם 140 מקומות ישיבה, ומסעדת אדמ'ס סמוק האוס שפותחת סניף שני בעופר נוף גליל, על שטח של 70 מ"ר ותציע מגוון רחב של כריכים עם בשרים מעושנים. 

מסעדת אדמס סטייקהאוס החדשה בעופר נוף גליל (צילום: אסף לוי)
מסעדת אדמס סטייקהאוס החדשה בעופר נוף גליל (צילום: אסף לוי)

מתחם הקניות והבילוי עופר סנטר נוף הגליל משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ-17,000 מ"ר ונחשב למרכז הקניות המוביל באזור, עם שפע של מסעדות וחנויות, ומהווה מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבים ומבקרים.  

לדברי רוחה אבקסיס מנכ"לית עופר סנטר נוף גליל: "כחלק ממדיניות המתחם לחזק את תמהיל המותגים הבינלאומיים והמקומיים אנו נמשיך להכניס חנויות חווייתיות, מובילות ונחשקות במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ולשמור על המתחם כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בצפון הארץ". לדבריה: "ההשקעה של הרשתות והחברות בפתיחת חנויות חדשות בגליל ובצפון הארץ הוא סמל ליתד חזק לכל תושבי האזור".