הזמר והשחקן, פבלו רוזנברג נבחר להיות הפנים החדשות של רשת "קשת טעמים" ויככב בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, תשדירי רדיו וקמפיין פרסומי ברשת.

פבלו רוזנברג: "אני נרגש מאוד מהחיבור עם רשת קשת טעמים. מההתחלה הרגיש לשני הצדדים כי ההתאמה בינינו היא טבעית ומדויקת. כחובב קולינריה ויין איכותי, אני מרגיש מחובר ביותר לערכי הרשת ושמח להיות שותף למסע  ההתפתחות של הרשת".

קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים: " פבלו רוזנברג , מהזמרים היותר צבעוניים ומוערכים בחברה הישראלית ואנו שמחים ונרגשים על הבחירה בו כשותף לערכים ולדרך שלנו".

דני בצלאל, סמנכ"ל שיווק קשת טעמים: " בקשת טעמים לא רק ממלאים מזווה. בקשת טעמים טועמים את העולם, מקבלים השראה וחווים הנאה ולכן בחרנו פרזנטור עם החיוך שלא יורד מהפרצוף.  פבלו רוזנברג הוא בחירה טבעית ומדויקת למותג קשת טעמים". הקמפיין הפרסומי צפוי לעלות בחודש אפריל.

קשת טעמים, אשר הוקמה לפני עשרים שנה, הביאה רוח חדשה לתחום קמעונאות המזון בישראל – רשת אשר פתוחה בשבת ומספקת מבחר איכותי ועצום של מוצרים מחו"ל ומישראל עם מגוון עצום במעדניות ענקיות וכל זאת במחירים מאוד אטרקטיביים. את הרשת הקים אריאל לכט והיא מנוהלת על ידי דני גרינברג. הרשת מעסיקה כ-2,000 עובדים בישראל. החברה מפעילה 25 סניפים, בהם אתר אונליין, מרכזי ליקוט והפצה רובוטיים, מפעל מזון, וחברת יבוא מזון, ובספטמבר האחרון רכשה את רשת הפטסירי "דודו אוטמזגין".