קבוצת התקשורת פרטנר וביטוח ישיר משיקות היום שיתוף פעולה ייחודי, במסגרתו לקוחות שירכשו חבילת תקשורת לחו"ל יהנו מהטבה של 5 ימי ביטוח נסיעות חינם. עם רכישת החבילה באתר פרטנר, הלקוח יקבל קישור ייעודי לאתר של ביטוח ישיר, לצורך הפעלת הביטוח.
 
לקראת עונת הטיסות שתחל בפסח, פרטנר משיקה חבילות חדשות ואטרקטיביות, עם הנחה למצטרפים באתר. חבילה ייחודית אותה משווקת פרטנר, היא חבילה משפחתית המאפשרת גלישה ודקות שיחה לשימוש משותף של עד 7 בני משפחה. פוליסת הביטוח, בשילוב החבילות החדשות, תאפשר ללקוחות פרטנר חיסכון משמעותי, הן בכסף והן בזמן, והכל בתהליך דיגיטלי פשוט ונגיש.
 
לחבילות החו"ל של פרטנר שלושה יתרונות משמעותיים המאפשרים חווית שירות מיטבית. לפרטנר הסכמים עם מספר רב של מפעילות בינלאומיות, מה שמאפשר קליטה וקבלת שירות באזורים נרחבים. הודות להסכמים אלה, הלקוחות יכולים להמשיך ולגלוש בחו"ל בטכנולוגיית 5G. כמו כן, חבילה דרך פרטנר מאפשרת להמשיך ולשמור על המספר הישראלי ולבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה. במיוחד בימים אלו חשוב לשמור על קשר עם הבית, להיות בזמינות גבוהה בכל רגע נתון ולא להסתמך על WiFi.
 
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: "כחלק מהסתכלות רחבה על צרכי הלקוחות שלנו, אנו משיקים הצעה משולבת, המאפשרת ללקוחותינו לנסוע בראש שקט ולסגור שני שירותים הדרושים לטיסה לחו"ל, בנוחות, מהירות ומחיר אטרקטיבי".