ביזנס קלאס: הכירו את נופר ממרוד, סמנכ"ל שיווק בחברת תדיראן

האם לשניים שיזמה את אחד הקמפיינים המדוברים של השנה, בהובלתו של השחקן מורגן פרימן, מפרגנת לדומינוס פיצה ומספרת על מקור ההשראה שלה

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
נופר ממרוד
נופר ממרוד | צילום: יח"צ

שם: נופר ממרוד, 33

תפקיד: סמנכ"ל שיווק בחברת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה

מצב משפחתי: נשואה לדור ואמא ליונתן ואלמה

עשייה משמעותית בשנה האחרונה: כשהגעתי לתדיראן זיהיתי את הפער בין התפיסות של הצרכנים את המותג, לבין האמת המוצרית של החברה. הבנתי שיש כאן עיוות שחייבים לתקן. בניתי תוכנית עבודה שהובילה לתוצאות מיידיות בכל הפרמטרים. הובלתי מהפכה נוספת בהיבט של השפה המותגית־פרסומית הכוללת של המותג והחברה. כמו כן, יזמתי את אחד הקמפיינים המדוברים של השנה, בהובלתו של שחקן הקולנוע ההוליוודי מורגן פרימן.

העצה הכי טובה שקיבלתי: להעז, לא לפחד לחלום!

העצה שאני נותנת לעובדים שלי: להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה, ולכוון הכי גבוה שיש. לא לפחד מכישלונות, רק הם מחשלים.

ספורט: אימונים פונקציונליים. יש לי מאמן קשוח מאוד בשם אלי אביב, שלפני כל אימון אני בוכה לו שאין לי כוח, ובסוף כל אימון נותנת לו חיבוק של אושר.

ספר: "פריצת גבולות" של אלון אולמן. אני מאמינה שלכל אחד יש אפשרות להצליח ולעשות דברים משמעותיים בחיים. הספר של אולמן מספק תובנות להצלחה בחיים דרך סיפור החיים המרתק שלו.

בילוי: אני בחורה של מסעדות, זה הבילוי המושלם.

משבר: עליות וירידות לא חסר, אבל מכל משבר צמחנו.

סיפוק: לראות את התוצאות של תדיראן בשנת 2019, זה מראה שהעשייה הקשה משתלמת ושהפרסום עובד.

פחד: הפחד הוא האנטיתזה של התעוזה והיצירתיות שמניעים אותי בעשייה היומיומית. כך שאני משתדלת לא לתת לפחדים לנהל אותי.

אובססיה: סדרה בנטפליקס בשם "בפנים". עשיתי בינג' של כל ארבע העונות, ולא הצלחתי להפסיק לראות. לא ישנתי בלילה מרוב מתח.

פרגון: דומינוס פיצה. מותג שמצליח לשמור על המיצוב והערכים שלו ולהפתיע כל פעם מחדש עם חדשנות מוצרית. כיף לראות את זה.

דרינק: רק יין.

שעות פנאי: זמן איכות עם בעלי והילדים.

תגיות:
שיווק
/
עסקים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף