צויבל, בסך הכל בן 25, החל את הקריירה שלו בגיל 11. אם אתם מרימים גבה, עבורו זה היה טבעי. כמי שגדל מגיל 4 עם מחשב ביד, הוא למד את העולם הדיגיטלי לבד ומאפס.
״הייתי מבלה מול המחשב ימים ולילות מתוך תשוקה וסקרנות לעולם הדיגיטלי, שגדל והתפתח ביחד איתי. כשלמדתי בבית הספר הייתי מוגבל לתוכנית הלימודים שלא תמיד עניינה אותי, האינטרנט פרש בפניי ידע בלתי מוגבל, שבאמצעותו לימדתי את עצמי תכנות ועיצוב, לפעמים על חשבון שיעורים בבית הספר״, משחזר צויבל.
עוד לפני שזה היה מוכר כמעט בכל בית, גילה צויבל את מכרה הזהב שטמון באחזקת אתרים, הקמת עמודים ושימוש במאגרים של פורומים וקהילות כבסיס כלכלי לעתיד. הוא היה נער שבמקום לשחק עם החברים שלו, השקיע כמעט את כל המשאבים בגיל ההתבגרות מול המחשב.
״באמצעות הידע שצברתי, התחלתי להקים אתרים, פורומים וקהילות חינמיות, אשר נתנו במה לצעירים בתחומים שונים וזכו להצלחה. אחזקת האתרים דרשה ממני לא מעט משאבים כילד מתבגר, והייתי צריך לחשוב איך אני יכול להמשיך להפעיל אותם מבלי לדרוש כסף מהמשתמשים בהם. כאן החל הרומן שלי עם עולם הפרסום הדיגיטלי״.
בהמשך, הוא החל למכור שטחי פרסום באתרים שבבעלותו לגוגל, ואת התשלום הראשון שלו עבור פרסום קיבל מגוגל בגיל 12 בלבד.
"פעם, זה היה יותר קל להפוך ויראלי בפייסבוק", מוסיף ומספר צויבל. "החשיפה הייתה יותר גדולה ומי שעשה לייק לעמוד מסוים היה נחשף לכל התוכן שהעמוד פרסם. תארי לעצמך שבלחיצת כפתור את מפרסמת לשני מיליון אנשים שונים, בלי שאת משלמת כסף לפייסבוק עבור הפרסום. היום זה כבר שונה לגמרי. הקידום הממומן הוא שמוביל, וכדי להגיע לחשיפה רחבה צריך להשקיע לא מעט כסף ברשתות החברתיות".
צויבל שירת בצה"ל כקצין מיון ואחראי על שיבוץ וגיוס מתגייסים, תפקיד שעד היום הוא עושה אותו במילואים. התפקיד שאב אותו מהמחשב החוצה, אך כפיצוי לימד אותו על ניהול ויחסי אנוש.
״האמת היא שבהתחלה התמלאתי חששות. אזור הנוחות שלי היה מול המסך, והרגשתי שאני יכול להועיל יותר באמצעות הידע הטכנולוגי שצברתי לאורך השנים. אבל ידעתי שזאת הזדמנות לפתח את עצמי ולרכוש כישורים נוספים, ובדיעבד זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי. אתה מפקד על חיילים ובמסגרת התפקיד יש לך הרבה אחריות, אתה נקלע כל יום לסיטואציות שבהן אתה צריך להגיב מהר ולמצוא פתרונות יצירתיים. זה מאוד מזכיר לי היום ניהול חברה. כקצין מיון נחשפתי לאוכלוסיות מגוונות מרקעים שונים ולמדתי איך ליצור שפה משותפת עם כל אחת מהן. הדבר מאוד הועיל אחר כך בעבודה".
במשרד פרסום מהמובילים בארץ, ברוקנר יער לוי, נתנו לו הזדמנות. בגיל 21, ללא תואר וניסיון תעסוקתי, ולכאורה עם ניסיון אישי של 11 שנים, הפך צויבל לעובד הצעיר ביותר במשרד.
בהמשך, הקימו יחדיו את סוכנות הדיגיטל Connect. עם לקוחות החברה כבר נמנים מותגים רבים, כגון רב־קו אונליין, מועדון האשראי של לאומי קארד לסטודנטים UNIQ, חלק מהפעילות של אוניברסיטת תל אביב, מרכז ישראל־פורטוגל, פוליטיקאים, חברות נדל"ן בתחום המגורים והנדל"ן המסחרי, משרד הביטחון, ועוד.
"Connect מחברת בין אנשים, צרכים ויעדים עסקיים לבין הכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק", אומר צויבל. "היא מעניקה ללקוח כלים ופתרונות טכנולוגיים שלא היו לו עד היום - מתוך הבנה עמוקה ויסודית של הצרכים והאתגרים הניצבים בפניו".