בעקבות משבר הקורונה ומצב החירום אליו נכנסה החברה הישראלית והמשק, פרסמה חברת מובילאיי היום (שני) קול קורא לסיוע לארגונים ועמותות הזקוקים למענק כספי, במטרה להמשיך לקיים את פעילותם למען תמיכה במשק הישראלי וחיזוק ושמירה על חוסנו של הציבור הישראלי. החברה תעמיד סכום של כ-10 מיליון שקלים במצטבר לרשות ארגונים חברתיים ללא כוונת רווח, אשר ייבחרו על ידי מובילאיי ואשר פעילותם ממוקדת בתמיכה במשק ובציבור הישראלי.

בהיותה של מובילאיי חלק בלתי נפרד מהמשק הישראלי, וכחלק מאמונתה הכנה של החברה, כי ההיי-טק הישראלי מהווה כוח מאחד, המאפשר מציאת מכנה משותף רחב החוצה כל גזע, מגזר ודת, ובמסגרת תפיסתה העמוקה הדוגלת בסולידריות, ערבות הדדית, מנהיגות ומובילות חברתית, מצאה החברה לנכון לצאת בקול קורא "מובילאיי למען הקהילה". מטרת מהלך זה הינה לסייע במימון פעילויות אשר מקדמות את ייצוב המשק ו/או מסייעות בשמירה על חוסנו של הציבור הישראלי. 

מחברת מובילאיי נמסר: "המשק הישראלי נכנס לתקופה קשה שבה סולידריות ועזרה הדדית, מכל מי שידו משגת לעזור, הוא כורח מציאות. מובילאיי באמצעות הקרן תרתם לערבות הדדית ולחיזוק המשק והציבור בתקופה קשה זו".

ארגונים ועמותות יוכלו להגיש בקשה למענקים ובלבד שפעילותם ממוקדת בתמיכה במשק הישראלי או בציבור הישראלי עד ה-31.3.2020. להגשת בקשות: forthecommunity.mobileye.com