חברת ADO Properties, פרסמה היום (שלישי) את התוצאות הסופיות של הצעת ההשתלטות הציבורית המוסכמת על ADLER Real Estate Aktiengesellschaft, אשר תיצור את אחת מחברות הנדל"ן למגורים הציבוריות הגדולות באירופה. במסגרת הצעת ההשתלטות הציבורית המוסכמת של ADO, בעלי המניות של אדלר רכשו 66,404,915  מניות בסך הכל, השוות ערך לכ-91.93% מהון המניות של אדלר. החברה המאוחדת תיקרא קבוצת אדלר נדל"ן  (ADLER Real Estate Group) , ומטה החברה וההנהלה יישארו בברלין.   

קבוצת אדלר נדל"ן החדשה תחזיק בפורטפוליו נכסים איכותי ששוויו מוערך בכ-8.5 מיליארד יורו, אשר יתפרס באזורים עירוניים מרכזיים בגרמניה עם פוטנציאל צמיחה אטרקטיבי. באמצעות השותפות האסטרטגית שלה עם חברת פיתוח הנדל"ן Consus, אדלר תקבל גישה לפלטפורמת הפיתוח המובילה שלה עם עתודות של למעלה מ-15,000 יחידות מגורים להשכרה שיסייעו לקבוצה במאמציה לתת מענה למחסור בנדל"ן למגורים בגרמניה.

עם השלמת המהלך, יאפשר המודל העסקי האחוד לקבוצה לנהל ולפתח נכסים עירוניים איכותיים בשווקים מובילים בגרמניה, ולהבטיח את עלייתה על מסלול צמיחה. לחברה המאוחדת יהיה הון מניות צף גדול יותר, המשקיעים ייהנו מנזילות משופרת, והיא תהיה מועמדת להיכנס למדד MDAX בעתיד הקרוב. השלמת העסקה צפויה ב-9 באפריל, 2020.