שם: אוהד קריסטל (50)
תפקיד: מנכ"ל פאנאטיקס קלאב, מפתחת אפליקציית Real Manager.
מצב משפחתי: בזוגיות פרק ב' ואב ליונתן (21) יהלי (17) וליבי (13)

מסלול מקצועי
"צמחתי בהייטק. התחלתי בצבא, ובהמשך בתעשייה כמפתח תוכנה. שימשתי כמה שנים בתפקידי ניהול, ונטלתי הפוגה לשנה מרתקת שבה ניהלתי את עמותת נא לגעת ביפו, שממנה חזרתי להייטק. בהמשך, ליוויתי כמה שנים חברות טכנולוגיות בפיתוח העסקי שלהן, בעיקר בשלב הפריצה לחו"ל. בחלקן השקעתי כאנג'ל. בשנה האחרונה, היום־יום שלי מתמקד בפאנאטיקס קלאב. התחלתי כמשקיע ופשוט התאהבתי".
עשייה חשובה

בשנה האחרונה
"Real Manager הוא משחק אסטרטגיה שפונה לאוהדי כדורגל שרוצים להיות מאמנים. הרעיון המרכזי הוא לתת לאוהדים פלטפורמה לעיסוק בתשוקה שלהם לכדורגל, לקבוצה האהודה ולכוכבי הליגה. בתוך פחות משנה חתמנו על הסכמי שותפות רשמית ובלעדית עם חמש התאחדויות כדורגל. נכון להיום, אנחנו המשחק הרשמי של ליגות העל בישראל, בסרביה, באוקראינה, ביוון ובמקסיקו. בד בבד יצרנו מגעים מתקדמים עם כמה מדינות וטורנירים נוספים, בעיקר באמריקה הלטינית".

העצה הכי טובה שקיבלתי
"במקרה של דילמה - לך עם הבטן. בסופו של דבר, בחיים אין אף החלטה, אישית או עסקית, שאפשר לקבל באורח רציונלי לגמרי. תמיד יש אלמנטים של חוסר ודאות, ודאי כיום, כשהמידע הזמין הוא אינסופי. בסוף, מה שמכריע את הכף, בין אם נודה בכך ובין אם לא, זו האינטואיציה".

העצה שאני נותן לעובדים שלי
"להפריד עיקר מטפל".

עיסוק בספורט
"כרגע אני בהפסקה. עדיין מתכנן את החזרה".

ספר אהוב
"'קיצור תולדות האנושות' מאת נח הררי. ספר מרתק שמתאר את התפתחות המין האנושי. הררי טוען שמה שלמעשה הביא את המין האנושי לשלוט בכדור היא היכולת להתקבץ לקבוצות גדולות מאוד, שאין בהן היכרות אינטימית של הפרטים. מה שמאפשר את זה הוא היכולת של בני אדם להתחבר סביב רעיונות ואמונות משותפות. דת, מדינה, וכמובן כדורגל הם דוגמאות מצוינות לכך".

בילוי מועדף
"בבית, עם בת זוגי סיגל. לנגן בגיטרה עם הילדים".

משבר
"בשנת 2008 הייתי מנכ"ל של סטרט־אפ טכנולוגי בשם 'אקווה'. הכל טוב, הנהלה מצוינת, לקוחות בינלאומיים, עובדים מעולים. היינו באולימפוס. ואז, בבת אחת, כל הכלכלה העולמית נפלה. לקוחות ענק הפסיקו לשלם. פיטרתי עובדים שהיו חברים טובים. בסופו של דבר, הצלחנו להתייצב. כיום החברה היא בבעלות קבוצת מטריקס והיא מצליחה ומשגשגת".

סיפוק
"כשמגיע הסכם חתום מלקוח גדול".

פחד
"כרישים".

אובססיה
"כדורגל. מגיל 5 אני צופה בכל משחקי המונדיאל מרבע הגמר והלאה. במשך 45 שנה החמצתי משחק אחד. ב־1982 חזרתי מטיול בר מצווה עם אבא שלי, מניו יורק לתל אביב דרך רומא. אני ואבא במטוס עם עשרות אוהדי כדורגל איטלקים, רגע אחרי שאיטליה עם פאולו רוסי הגדול ניצחה את גרמניה בגמר".

פרגון
"מנהלת הליגות בכדורגל בישראל. שותפת אמת ומובילת דרך ברמה עולמית בעידוד ובהשקעה בחברות סטארט־אפ ישראליות בתחום הספורט".

קורונה
"60% מלקוחות החברה עדיין פעילים באימוני הכדורגל כדי להתכונן לתקופת חידוש הליגות. ברור לנו שעם חידוש המשחקים הקהל לא ינהר לאצטדיונים, ואנחנו צופים גידול רב בפעולות הכדורגל אונליין וכמובן בצפייה בטלוויזיה".

דרינק
"קוקה קולה עם הרבה קרח".

שעות הפנאי
"ייצור פלייליסטים בספוטיפיי".

מעורר השראה בעיניי
"תום יורק, פפ גוארדיולה, יצחק רבין".