שם: ענת ששתיאל
תפקיד: מנכ"לית מועדון Power Card - כרטיס אשראי בשיתוף כ.א.ל
מצב משפחתי: נשואה לניר ואמא לבר ולגל

מסלול מקצועי
"המסלול המקצועי שלי התמקד לאורך השנים בניהול מערכי שיווק ובהובלת מהלכים אסטרטגיים וחדשנות. תמיד ידעתי שאני אדם של אנשים ושאני אוהבת שינויים ופיצוח אתגרים עסקיים. במהלך השנים הבאתי להצלחות רבות, מתוך השאיפה להעניק ערך רלוונטי ללקוח ולארגון. את מרבית הקריירה המקצועית שלי עשיתי בענף התקשורת, כיהנתי בתפקידי ניהול בכירים ב־013 ברק, ב־yes TV ועוד. תקופה זו לוותה באתגרים מורכבים וברגולציה משתנה. עם זה, היו אלו שנים של התפתחות טכנולוגית חשובה והשתנות מתמדת בהרגלי הצריכה. בעשור האחרון התמקדה הקריירה שלי בענף הפיננסים (כרטיסי אשראי) בחברת ישראכרט, וכיום אני מנכ"לית מועדון כרטיסי האשראי Power Card".

אתגרים
"האתגר הגדול בתפקידי הוא יצירת תשתית רלוונטית שתתמוך בתמורות שהענף עובר ותייצר ערך רב־משמעות ומבודל עבור לקוחות המועדון".

עשייה חשובה בשנה האחרונה
"מועדון כרטיסי האשראי Power Card מאגד קואליציית רשתות במגוון תחומי חיים, המעניקה ערך מוסף ללקוחות המועדון. בשנה האחרונה בתפקידי כמנכ"לית Power Card, הצטרפו עוד 11 רשתות חדשות למועדון. כך גדלנו ל־24 רשתות בתחומים שונים, בהם אופנה, דלק, צעצועים, עשה זאת בעצמך, ספורט, תיירות וקוסמטיקה".

העצה הכי טובה שקיבלתי בחיים
"בכל דבר ובכל יום עשי את הכי טוב שאת יכולה ותיהני מהדרך, לא פחות מאשר מהתוצאה".

העצה הכי טובה שנתתי לעובדים
"קודם כל תהיו בני אדם, אנשים לאנשים, כי בסופו של דבר עבודת צוות טובה באווירה טובה תנצח כל אתגר. תהיו סקרנים, תלמדו, חשבו יצירתי, שונה ואחרת ממה שאתם מכירים ומורגלים".

עיסוק בספורט
"שלושה אימונים בשבוע עם המאמן שלי. לא מפספסת אף אימון".

תחביב
"צלילה. צללתי כמעט בכל העולם".

משבר
"רגע משבר מכונן היה כאשר איבדתי את אמי ז"ל בגיל 16.5. למי שחווה משבר כעת, בתקופת הקורונה, אני ממליצה לא לקבל החלטות מרחיקות לכת ולייצר סדר עדיפויות כלכלי: מהצריכה השוטפת ועד למותרות, לשקול אם ההוצאה הכרחית או שאפשר לוותר עליה נכון לעכשיו".

גורם לי סיפוק
"הובלתם של עובדי החברה להצלחות, בהתאם ליעדים העסקיים".

משקה
"ויסקי, קפה".

פרגון
"אני רוצה לפרגן למועדון הקואליציה הבריטי Nactar, שהקימו בשנת 2002 ארבעה שותפים: סנסברי, BP, ברקלי קארד ודבנהמס, ומאוחר יותר התרחב ל־14 שותפים, הכוללים גם את ארגוס ואי־ביי". במועדון יש כיום כ־500 ריטיילרים, בהם אסוס, אפל ואקספידיה. צוברים נקודות על קניות בחנות ובאתר, והדגש הוא על חוויית לקוח מיטבית - נוחות, פשטות ורלוונטיות".

מעורר השראה בעיניי
"דברים שאמרה גולדה מאיר: 'אין זה חשוב באמת להחליט בגיל צעיר מאוד מה בדיוק אדם רוצה לעשות כשיגדל. חשוב הרבה יותר שתחליטו על הדרך שבה אתם רוצים לחיות. אם תהיו ישרים עם עצמכם וישרים עם חבריכם, אם תיקחו חלק במאבקים שטובים לאחרים, ולא רק לעצמכם, הרי נדמה לי שזה מספיק'".