חברת הקוסמטיקה ביופור מנצלת את ההצלחה של סדרת הטלוויזיה "טהרן" (כאן 11) לקמפיין בכיכובה של לירז צ'רכי בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. מדובר בהשקת תכשיר אנטי־אייג'ינג המסייע בשיקום נזקי הקיץ.

הקמפיין שיוביל משרד הפרסום זרמון יכלול תשדירי טלוויזיה בערוצים 12 ו־13, מודעות במגזינים מובילים ובעיתונות יומית ופרסום בדיגיטל. "גם בתקופה זו ביופור מפרסמת במטרה לעודד את תחום הקוסמטיקה, שספג חבטה קשה בתקופת הקורונה", מסרה הבעלים רונית שגב

לרגל המצב: אמסלם טורס משיקה מיזם לניהול סיכונים

קבוצת הנסיעות אמסלם טורס מתאימה את עצמה למשבר בענף התיירות, ובשיתוף חברת Result Group הגרמנית נכנסת לתחום ניהול הסיכונים לנסיעות עסקיות. ניהול הסיכונים לנסיעות עסקיות התפתח במיוחד בתקופת הקורונה. מדובר בפתרון הפועל באופן מודולרי ומאפשר לקבל שירותי ניהול סיכונים מותאמים לכל לקוח לפי צרכיו.

מדובר בקבלת תמונת מצב עדכנית לפני הנסיעה, הערכת סיכונים ביעד הנסיעה, נהלים והגבלות בכל יעד, מוקד חירום 24/7 לסיוע לנוסעים, שירות מידע כללי על מדינות שונות, עדכונים בזמן אמת והתראות מסע. "מטרת שיתוף הפעולה היא להעניק ללקוחותינו את השקט הנפשי הנדרש בכל נסיעה", מסר הבעלים יעקב אמסלם.

אסם בשיתוף תאגיד תמיר בקמפיין ראשון למחזור אריזות

קבוצת אסם נסטלה שבניהול אבי בן אסייג משתפת פעולה עם תאגיד המחזור תמיר שבניהול רני איידלר ומוסיפה לאריזות מוצריה הפניה למכל המחזור. לפי התוכנית, עד סוף 2020 תהיה לקונים אופציה להשליך את האריזות לפח מחזור כתום בסמוך לבית. בתמיר מעריכים כי אחת מכל שש משפחות בלבד מפרידה אריזות למחזור. אסם החליטה גם להסיר את עטיפות הצלופן ממוצרי הפודינג והג'לי, מהלך שיחסוך 12 טון צלופן בשנה. כל אדם בישראל מייצר בממוצע 2 קילו פסולת ביום. כלל התושבים מייצרים 6.75 מיליון טון פסולת ביתית לשנה.

אושירה שוכרת בקומפלקס O-TECH ב־4 מיליון שקל

קבוצת הנדל"ן אושירה העבירה בימים אלה את משרדי ההנהלה לקומפלקס O-TECH בכפר סבא בהשקעה של 4 מיליון שקל. המשרדים יהיו בשטח של 350 מ"ר והושכרו למשך 20 שנה. O-TECH הוא מרכז חברות הייטק, ביוטק וחברות בינלאומיות. הוא כולל שלושה בנייני משרדים, מרכז בילוי, בידור והסעדה בשטח של 100 אלף מ"ר. שווי ההשקעה בו מסתכם ב־800 מיליון שקל. אושירה שבבעלות סמי קצב מצטרפת בפרויקט לחברות כמו סודהסטרים, ריג'ס, נובו נורדיסק ונקסט שכבר מאכלסות אותו.