"ללא חדרי כושר, בריאות הציבור נפגעת"

מנכ"לית רשת הספורט הולמס פלייס קרן שתוי פנתה אתמול לשר הבריאות יולי אדלשטיין, בבקשה לפתיחה מיידית של חדרי הכושר. "מדובר במהלך קריטי לבריאות הציבור", אמרה שתוי והוסיפה: "אחרי חודשים ארוכים של משבר, ניתן להצביע באופן חד־משמעי על ההשלכות הנלוות הקשות על בריאות הציבור".

לדבריה, בחלוף הזמן מצטברים הנתונים על כך שהחלופות אינן ממלאות את תפקידן ושהפגיעה בבריאות הציבור הולכת וגוברת. היא גם מביאה דוגמאות: סקר של מכון "שילוב" בקרב 4,488 מתאמנים חשף כי כ־80% מהנשאלים לא מצאו חלופה לפעילות גופנית מספקת כפי שעשו בחדרי הכושר לפני הסגר. 81% מהנשאלים מעידים שהם מרגישים פחות טוב פיזית.

קוויק יוצאת בקמפיין נגד רשתות השיווק

חברת שירותי הסופר אונליין Quik פותחת בקמפיין טלוויזיוני שבו היא תוקפת במישרין את רשתות השיווק הקמעונאיות. הקמפיין, החריג בנוף המסחרי, מתאר את המסע של הישראלי הממוצע בעולם הסופר הפיזי, שנשאר לטענתם תקוע שנים מאחור.
הקמפיין יעלה לשבועיים בפריסה ארצית - בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות - בהשקעה של 4.5 מיליון שקל.
מנהלת השיווק של החברה דורין פישר אמרה: "קוויק משרתת עשרות אלפי לקוחות בפריסה של 75% מאוכלוסייה. השירות שלנו חוסך זמן לצרכן ומונע ממנו לחוות את ה'סיוט' של קנייה בסופר".

אאורה אייר תפיץ ביפן ב־30 מיליון דולר‎

חברת אאורה אייר, הנמנית עם קבוצת ההשקעות של מרחביה הציבורית, חתמה על הסכם הפצה בלעדי ביפן בהיקף של 30 מיליון דולר. חברת J-TEC תפיץ את מוצריה לתקופה של שלוש שנים.

אאורה אייר הצליחה להשמיד את וירוס הקורונה בניסוי בשיתוף בית החולים שיבא. החברה פיתחה פלטפורמה לניהול איכות האוויר בחללים סגורים באמצעות שלושה שלבים: ניטור, ניתוח וטיהור האוויר. המערכת מנטרת בזמן אמת בתוך החלל ומחוצה לו את נוכחותם של חלקיקים וגזים הנישאים באוויר, ומבצעת טיהור וחיטוי של וירוסים.

מורז קנתה את קמפאלוק מבני לנדא

קבוצת מורז צמחי מרפא, של איש העסקים דודי פלד, היו"ר והבעלים של הקבוצה, רכשה לאחרונה את חברת קמפאלוק מאיש העסקים בני לנדא. החברה משווקת מברשות שיער בעלות פטנט ייחודי תחת המותג "מישל מרסייה".

ליין מברשות השיער כולל פטנט ייחודי של התרת קשרים, והמותג נמכר בהצלחה ב־60 אלף נקודות מכירה ב־35 מדינות ברחבי העולם. העסקה היא חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה, התומכת בייצור כחול־לבן ובצמיחה דרך מיזוג ורכישות.