אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 הודיע על מנויים חדשים בהנהלת רשת 13: יוחאי בניטה, כיום סמנכ"ל הכספים וערן הוכמן, כיום סמנכ"ל פיתוח עסקי וההשקעות ימונו למשנה למנכ"ל רשת 13. במהלך השנה האחרונה, עם כניסתו של בן טל לתפקיד, היו שניהם שותפים לתהליך ההתייעלות של רשת והבאתה לרווחיות.

הוכמן ימונה למשנה למנכ"ל וימשיך לנהל את הפיתוח העסקי, ההשקעות ותהליכי הרכש בחברה. הוכמן הצטרף ל"רשת 13" לפני כשנה. קודם לכן, עבד בקבוצת "ידיעות אחרונות" במשך 15 שנים במהלכן ובמשך עשור שימש כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ynet וכמנהל זרוע הרכישות וההשקעות של קבוצת ידיעות אחרונות.

ערן הוכמן (צילום: אורי דוידוביץ')
ערן הוכמן (צילום: אורי דוידוביץ')

בניטה שהצטרף ל"רשת 13" לאחר המיזוג של רשת עם ערוץ 10 ימונה למשנה למנכ"ל ובנוסף לניהול הכספים יקבל אחריות גם על מחלקת המחקר. קודם לתפקידו זה שימש כסמנכ"ל הכספים של קבוצת אלון רבוע כחול.

בניטה מסר, "אני מודה ליו"ר דירקטוריון, נדב טופולסקי, ולמנכ"ל רשת, אבי בן טל על האמון והתמיכה שהם נותנים בי לאורך הדרך. אני גאה להיות חלק מרשת 13 ואמשיך לפעול להצלחת החברה בהווה ובעתיד".

יוחאי בניטה (צילום: באדיבות ערוץ רשת 13)
יוחאי בניטה (צילום: באדיבות ערוץ רשת 13)

הוכמן מסר היום: "רשת 13 נמצאת בעיצומה של תקופה מסקרנת, מלאת הזדמנויות, פיתוחים ויעדים מאוד גדולים. אני שמח להיות חלק מהובלתה של רשת בשוק הטלוויזיה הישראלי, ובטוח שנמשיך להוביל להישגים בולטים ומשמעותיים גם בעתיד הקרוב" ומודה ליו"ר דירקטוריון, נדב טופולסקי, ולמנכ"ל רשת, אבי בן טל על הבחירה והבעת האמון.