משרד התיירות של דובאי מינה היום (ראשון), בפעם הראשונה, נציגות ישראלית לפיתוח התיירות מישראל לדובאי. הנציגה הנבחרת היא חברת "טל תעופה", אשר מתכוונת להרחיב את מגוון אפשרויות התיירות מדובאי, כך שהיא תמוצב "כעיר גלובלית אשר מקדמת בברכה תיירים מישראל ומכל העולם". 

בחברה ציינו כי החברה תפעל לקידום היעד בקרב סוכנויות נסיעות ומארגני טיולים, על מנת להציג מבחר הצעות נופש. עמודי התווך בקמפיין לעידוד התיירות לדובאי יכללו מרכזי קניות מגוונים, מלונות ומתקני אירוח, תרבות אומנות ומורשת, בידור למשפחות, גסטרונומיה, חופי ים, פעילות אתגרית, טבע וסביבה ומתקנים מודרניים לארוח כנסים ואירועים רבי משתתפים.

עבור "טל תעופה" לא מדובר בנציגות ראשונה בישראל, שכן היא מייצגת בין היתר את אתיופייאן איירליינס, אייר אירופה, אייר בלטיק, בנגקוק אייר וסייפרוס אירוויס. לאחר החתימה על הסכמי אברהם, בין ישראל לאיחוד האמירויות, היא יצרה קשרים עם חברות תעופה מהעולם הערבי ואף נבחרה לייצג בישראל את "גאלף אייר" - חברת התעופה הלאומית של בחריין. לאחרונה  מונתה טל תעופה לנציגתה של רויאל אייר מרוק – חברת התעופה הלאומית של מרוקו –שתחל בקרוב להפעיל טיסות בין נמל התעופה בן גוריון לקזבלנקה.

חוזרים לאזרבייג'אן

כשנה וחצי לאחר סגירת השערים בין אזרבייג'ן לישראל, הישראלים יוכלו החל מחודש אוגוסט לחזור לבקר במדינה. הכניסה לבאקו תותנה בהצגת בדיקת קורונה שלילית 72 שעות לפני הטיסה.

מי שתפעיל את קווי הטיסה ליעד המחודש היא חברת ישראייר, אשר תחל להפעיל את הקו ב-13 באוגוסט. מחיר כרטיס טיסה החל מ-370$ לאדם וחבילה לשלושה לילות במלון ארבעה כוכבים, עם ארוחת בוקר החל מ-468$ במהלך חודש אוגוסט ובספטמבר המחיר החל מ- 418$.

באקו בירת אזרבייג'אן (צילום: שאטרסטוק)
באקו בירת אזרבייג'אן (צילום: שאטרסטוק)

באקו - בירת אזרבייג'ן, שהוכרה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו, שוכנת על חוף הים הכספי במרחק של כשלוש שעות טיסה מישראל. העיר עברה מהפך בעשור האחרון בזכות כמויות נפט גדולות, שהפכו אותה לאחת המדינות העשירות בעולם.