הבנק הבינלאומי השיק היום (ראשון) את כרטיס Beyond – כרטיס ייחודי המעניק הטבות בעולמות התיירות והתעופה והמתחרה במועדוני ההטבות הקיימים.

אתר Beyond, יוקם ויתופעל על ידי חברת התיירות איסתא, ויציע מגוון רחב של הטבות וחוויות בעולמות הנופש והפנאי בארץ ובחו"ל, אותן ניתן יהיה לרכוש גם בנקודות הנצברות. בין ההטבות: טיסות למגוון ענק של יעדים עם מגוון חברות תעופה מקומיות וזרות, הן חברות סדירות והן לואו קוסט, מלונות בארץ ובחו"ל, אירועי ספורט בחו"ל, מופעים וחופשות קונספט כגון יוגה, גלישה, אקסטרים וכו'. 

הלקוחות יהנו גם מהטבות נוספות, ללא חיוב בנקודת למשל: כניסה זוגית חינם לטרקלינים במסגרת smart delay בעיכוב טיסה, 1% עמלת המרת מט"ח (*בכרטיסי פלטינום חדשים בלבד), הטבת שליחות מט"ח עד הבית, והנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל.

כמו כן מציעה Beyond הטבות מיוחדות ללקוחות שירכשו חופשה למשל:  שדרוג VIP בחינם למזמינים חבילה להופעה בחו"ל של קולדפליי ואדל, שדרוגים לכרטיסים של רבע גמר ליגת האלופות, כרטיס למופעי מיוזיקל במתנה למזמינים חופשה ללונדון או ניו יורק,  נהג פרטי מהשדה למלון למזמינים חופשות באמצעות הכרטיס, חבילת ספא זוגית חינם למזמינים נופש במלונות ישרוטל קולקשיין ועוד.