"הכיסוי האחיד שהפיקוח על הביטוח באוצר מאשר בפוליסות ביטוחי הבריאות יוצר אפליה לרעה של נשים". כך טוענת יו"ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח נחמה גולדווסר, בעלת סוכנות צמרת, הנחשבת למומחית לביטוחי הבריאות. גולדווסר נשאה דברים בפורומים שונים לרגל יום האישה.

כך, למשל, נשים בגילי 35 המעוניינות להקפיא ביציות מוצאות את עצמן ללא כיסוי ביטוחי, לא רק בחברות הביטוח, אלא לעתים גם בשב"נים (הביטוחים המשלימים) של קופות החולים. לדבריה של גולדווסר, "הכיסוי החלקי מאלץ נשים, שחלקן רווקות או חד־הוריות, להוציא אלפי שקלים מכיסן וללא יכולת לעמוד בהוצאות".

היא מוסיפה: "כיסויי ביטוח שנועדו לכסות הוצאות אי־פריון או שמירת הריון, המחייבות התייחסות ספציפית ופוליסות ייעודיות, לוקים בחסר. בחברות ביטוח שכבר מעניקות כיסוי ביטוחי לפריון, מוענק סכום להחזר קטן והוא מיועד רק להשתתפות בהוצאות לילד שלישי ואילך".

עיוות נוסף נמצא בפרק הניתוחים. "הניתוח שאמור לטפל בפריון לא ישולם. אותו ניתוח שנעשה כמענה לבעיה רפואית אחרת יכוסה על ידי המבטח", היא טוענת. "נשים שמבוטחות באותה פוליסה ממש כמו גברים יופלו לרעה בכיסוי. אני קוראת לחברות הביטוח לייצר פתרון ראוי, שכן תוספת עלות חודשית קטנה מנשים תפתור את הבעיה ותמנע הוצאה מיותרת של אלפי שקלים".

בתגובה לפניית "מעריב" הובטח באוצר לטפל בבעיה.