בתכנית לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע של הקריה האקדמית אונו, שנלמדת בקמפוסים ירושלים וקריית אונו מציעים גישה ייחודית של ידע טכנולוגי משולב עם חשיבה ניהולית.  "אנחנו שואפים לשלב את הסטודנטים בהייטק מוקדם ככל האפשר ובמגוון מקצועות רחב", אומרת פרופ' ציפי הרט, ראש ההתמחות. 


"מטרת התכנית היא להכשיר את הסטודנטים לתפקידים מעניינים ומבוקשים בתעשיית הטכנולוגיה, שתאפשר קידום לתפקידי ניהול. התואר מעניק לסטודנטים כלים והכשרה במקצועות נדרשים בתעשיית ההייטק, לפי דרישות התעשיה. עובדות ועובדים כאלה הם נכס חיוני לכל ארגון. בתוך התפקיד שלהם בארגון הם רואות ורואים את כל הפריים הרחב – את הארגון שהוא הלקוח של הטכנולוגיה ואת הלקוחות שלהם", לדברי פרופ' הרט.  


ערן לסר, לשעבר אחראי ההכשרות בממר"מ בצה"ל וכיום מנהל הכשרות מערכות מידע בקריה האקדמית אונו מספר ש"במטרה ולשלב את הסטודנטים שלנו מוקדם ככל האפשר ובמגוון מאוד רחב של מקצועות, יבחרו הסטודנטיות והסטודנטים בהתמחות שלושה מתך ארבעה תחומים בהם יעמיקו: תעודת התמחות במערכות מידע, בדגש על פיתוח תוכנה FrontEnd ,ניתוח נתונים Data Analyst ,ניהול מוצר Product Manager או לימודי סייבר, בנוסף לתעודת מנתח מערכות מידע מטעם לשכת טכנולוגיות המידע ותעודת מטמיע מערכות SAP".