נטפליקס משיקה חבילת סטרימינג מוזלת - אבל יש קאץ' | כל הפרטים

ענקית הסטרימינג הודיעה על חבילת צפייה חדשה מוזלת, הכוללת את רוב התכנים המוצעים בחבילות האחרות. לראשונה, בעקבות הפסדי מנויים נאלצה ההנהלה לאמץ אליה את אפשרות הפרסום

לוגו reuters צילום: רויטרס
נטפליקס אנד צ'יל
נטפליקס אנד צ'יל | צילום: ingimage/ASAP
2
גלריה

נשמע טוב מדי? אז הנה הקאץ' - החבילה נתמכת בפרסומות. עבור עלות של 6.99$ בחודש, יוכל הלקוח לרכוש את התכנית "Basic with Ads". על פי הודעתה של נטפליקס, מנויים לתוכנית יראו בערך ארבע עד חמש דקות של פרסום בשעה. בנוסף, ציינו כי "מספר מוגבל" של סרטים ותוכניות טלוויזיה לא יהיה זמין בתוכנית הנתמכת בפרסומות בגלל מגבלות רישוי, "עליהן אנחנו עובדים".

אישה צופה בנטפליקס (אילוסטרציה)
אישה צופה בנטפליקס (אילוסטרציה) | צילום: אינגאימג'

החברה הציגה את עצמה בעבר כאלטרנטיבה ידידותית ללקוח הטלוויזיה בכבלים. אנשים צפו בתוכניות טלוויזיה וסרטים לפי דרישה וללא פרסום. ניתן לבטל או להירשם בכל עת ללא טרחה רבה ולגשת לקטלוג עמוק של תכניות. עם זאת, הפסדי מנויים במחצית הראשונה של השנה אילצו את ההנהלה לאמץ לבסוף את הפרסום.

העלות עבור התכנית הינה שלושה דולרים פחות מהחבילה ברמה הנמוכה ביותר של נטפליקס ללא פרסומות. החבילה החדשה תהיה זמינה ב-12 מדינות כולל ארה"ב, בריטניה, ברזיל, צרפת, גרמניה, יפן וקוריאה, כך מסרה החברה בהצהרתה.

תגיות:
נטפליקס
/
סטרימינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף