חבילת סטרימינג חדשה בנטפליקס תהיה זמינה החל מה-3 בנובמבר, כך הודיעה היום (חמישי) חברת נטפליקס. החבילה מציעה תשלום חודשי של כ-7 דולרים (כ-25 שקלים) תמורת צפייה ברוב התכנים המוצעים לחבילות הצפייה האחרות.

נשמע טוב מדי? אז הנה הקאץ' - החבילה נתמכת בפרסומות. עבור עלות של 6.99$ בחודש, יוכל הלקוח לרכוש את התכנית "Basic with Ads". על פי הודעתה של נטפליקס, מנויים לתוכנית יראו בערך ארבע עד חמש דקות של פרסום בשעה. בנוסף, ציינו כי "מספר מוגבל" של סרטים ותוכניות טלוויזיה לא יהיה זמין בתוכנית הנתמכת בפרסומות בגלל מגבלות רישוי, "עליהן אנחנו עובדים".

אישה צופה בנטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
אישה צופה בנטפליקס (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

החברה הציגה את עצמה בעבר כאלטרנטיבה ידידותית ללקוח הטלוויזיה בכבלים. אנשים צפו בתוכניות טלוויזיה וסרטים לפי דרישה וללא פרסום. ניתן לבטל או להירשם בכל עת ללא טרחה רבה ולגשת לקטלוג עמוק של תכניות. עם זאת, הפסדי מנויים במחצית הראשונה של השנה אילצו את ההנהלה לאמץ לבסוף את הפרסום.

העלות עבור התכנית הינה שלושה דולרים פחות מהחבילה ברמה הנמוכה ביותר של נטפליקס ללא פרסומות. החבילה החדשה תהיה זמינה ב-12 מדינות כולל ארה"ב, בריטניה, ברזיל, צרפת, גרמניה, יפן וקוריאה, כך מסרה החברה בהצהרתה.