חילופי דורות ברשת מלונות דן: גידי פדרמן, בנו של מיקי פדרמן, בעל השליטה ברשת, ששימש כיו"ר שלה ב־33 השנים האחרונות, יחליפו בתפקיד ב־1 בינואר. גידי פדרמן שימש עד היום בתפקיד מנהל תפעול ראשי.

האסיפה הכללית של בעלי המניות אישרה השבוע את תנאי העסקתו, המסתכמים במיליון שקל לשנה (חוץ משירותי מזכירות). מיקי פדרמן ימשיך בתפקידו בדירקטוריון החברה. פדרמן האב קיבל עד היום שכר שנתי של 1.6 מיליון שקל, ואולם החליט על הקפאת שכרו בעקבות משבר הקורונה.
שינוי נוסף בקבוצת מלונות דן: רון פדרמן, בנו של עמי פדרמן, המשמש כסגן יו"ר הדירקטוריון, יקודם לתפקיד ראש אגף טכני ופיתוח עסקי בשכר של 35 אלף שקל לחודש. רשת מלונות דן מנוהלת על ידי שלומי טחן, לשעבר מנהל רשת מלונות בראון ומנכ"ל בקבוצת ישרוטל.

גידי פדרמן: "אני מודה למועצת המנהלים של מלונות דן שבחרה בי לתפקיד. אני תקווה שיחד עם הנהלת מלונות דן, צוות המנהלים, העובדות והעובדים נמשיך להוביל את החברה להישגים נוספים".

מיקי פדרמן: "לאחר 33 שנים של עשייה מלאת סיפוק החלטתי לסיים את תפקידי כיו"ר החברה. אני שמח שמועצת המנהלים החליטה פה אחד לבחור בגידי, לאור פועלו בשנים האחרונות וניסיון רב־השנים בתחום המלונאות".