מנכ"ל מקורות עמית לנג הודיע על הקמת "פורום המים הבינלאומי", שייתכנס מעתה אחת לשנה ויתמקד במאמץ העולמי להתקדם לפתור את מצוקת המים, במדינות שונות הסובלות ממנה. 

"שיתוף המידע שיש בידינו ושימוש בחדשנות הישראלית ובחברות הסטארט-אפ של משק המים יוכל לקדם אותנו לעתיד בטוח יותר, תחת מציאות של התחממות גלובלית ומשבר אקלים", אמר לנג. 

הדברים נאמרו במסגרת כנס המים העולמי של ארגון האו"ם שנערך בניו יורק. בכוונת מקורות להציע את המידע שנצבר על משק המים והניהול שלו למדינות שונות תוך שיתוף רעיונות ומודלים מתקדמים לניהול מחסור בסביבה מדברית או חסרת תשתיות הולכה מתקדמות. 

במסגרת הכנס מקורות וחברות ההיי-טק של סקטור המים (IXDen, Kando, Olive Diagnostics, R2, Rapida, Terrra, Watersight ו-Watergen) הציגו איך החדשנות הישראלית מאפשרת התמודדות טובה עם משבר האקלים.

כנס הקיימות והמים מתקיים במליאת האו"ם בין התאריכים 22 ל-24 במרץ, ועוסק בחמישה תחומי ליבה עיקריים: מים ובריאות, פיתוח בר קיימא, אקלים, חוסן וסביבה, שיתוף פעולה מקומי ובינלאומי (Water for Cooperation) והפיכת התיאוריה למעשה. 

במקורות רואים בוועידה הזדמנות להציג לעולם כיצד ישראל הפכה משבר להזדמנות, תוך יצירת מציאות בה מדינה סמי מדברית מצליחה לספק מים ללא הגבלה הן לסקטור הפרטי והן למדינות שכנות, גם במציאות של התחממות גלובלית. 

את המשלחת של מקורות הוביל מנכ"ל החברה עמית לנג ובשיתוף שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן וגב ענת כץ, שמשמשת כראש המשלחת הכלכלית בקונסוליה בניו-יורק. עוד השתתפו באירוע בכירי ממשל ממדינות ניו ג'רזי וניו יורק, ונציגי הבנק העולמי תוך תיאור ההשקעות התשתית הנדרשות כדי להתמודד טוב יותר עם משבר האקלים והצורך לספק מוצר מקיים חיים תחת מחסור תמידי.