ראשי העמותה בישראל - דניס ואבי בר אהרון, יזמו את הקמפיין שבמסגרתו הוצעו למכירה חוויות מיוחדות של "פעם בחיים", כמו ארוחת צהרים עם ליאור סושרד; שיחת זום עם גל גדות; שירות בייביסיטר עם ציפי שביט; אירוח בתחרות פורמולה 1 באירופה עם נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני; להיות ניצב בעונה הבאה של הסדרה המובילה "פאודה"; יצירת מנה על שם הרוכש במסעדות של השף שגב משה; ועוד.
ביום שישי קיימה העמותה אירוע פיזי של מכירה פומבית, שבמהלכו נמכרו באופן סופי כל החוויות שהוצעו במכירת האונליין. הנחו: דביר בנדק - יו"ר העמותה בהתנדבות, וליאור כלפון - חבר ההנהלה. ידידי העמותה נטלו חלק, ובכללם: ליאור סושרד, משה שגב, סנדרה רינגלר, ציפי שביט, מייקל לואיס, אליאור יוסף, ליאור רז ועוד. האירוע התקיים בביתם של ניר שרצקי, מבעלי איתוראן, ורעייתו גלית פרבר. נצפו: יואב פפושדו ואלה אגם גלאור, ורד וברק רוזן, רינת ומוטי כוזהינוף, דין שטרן, ירון שורק, דיוויד גילרמן, בת שבע בובליל ועוד.
"ממשלת ישראל צריכה להעביר מסר חזק לעם, שמבהיר את ההשלכות הדרמטיות שיכולות להיות לגל שני של קורונה, מבחינה בריאותית וכלכלית. אמון הצרכנים צנח, והתנודתיות בשוק חזרה כתוצאה מכך. בכירים בממשל צריכים לפעול בהחלטיות, לקוות לטוב, אבל לתכנן את הגרוע מכל".
עוד מוסיף ברוגה: "הטכנולוגיה חייבת למלא תפקיד גדול כחלק מההיערכות לגל שני. תעשיית ההייטק בישראל מספקת יתרון תחרותי משמעותי למאבק נגד איום זה. טכנולוגיות מחשוב ענן הפכו את העבודה מהבית לאפקטיבית עבור עסקים וחברות רבות, ועל המעסיקים להיות גמישים ולעודד עבודה מרחוק ככל האפשר. ישראל צריכה לאמץ דפוסי טכנולוגיה מתקדמים ומבוססי AI במטרה לעזור לעובדים לעקוב ביעילות אחר כללי ההתרחקות החברתית, כפי שאמזון עושה בארה"ב. כבר כיום קיימים במדינות שונות מכשירים ובדיקות לגילוי מוקדם של הנגיף, וראוי לאמץ אותם גם כאן".
הוא סיכם: "באיטליה, צרפת וגרמניה הפעילו אפליקציות סלולריות למעקב אחר חולים, וכל אלה הן דוגמאות לאמצעים שניתן לנקוט ביעילות רבה באמצעות תשתית ההייטק העצומה של ישראל".