1. הניצחון של אפק-נכט
עו"ד ענבר אפק-נכט, ממייסדי משרד עורכי דין MEI LAW ושותפיה למשרד - עו"ד אלה בר-חיים ועו"ד מג'ד סאלמה, רשמו השבוע ציון דרך מרשים. עו"ד אפק-נכט שהיא גם רעייתו של איש העסקים מריוס נכט, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה: "ניצחנו. היום יום ענק לציבור העובדים, המעסיקים ולמערכת הצדק בישראל. בג״ץ קבע כי האחריות הכלכלית לשאת בתשלום ימי הבידוד יורדת מהמעסיקים והעובדים וחוזרת לפתחה של המדינה! איזה אושר וגאווה להיות היוזמים והמגישים הראשונים של העתירה החשובה הזו. חשפנו אי חוקיות של החלטת המדינה שעלתה לציבור מיליארדים. והיום בג״ץ עושה צדק וקובע כי ההחלטה דינה להתבטל והמדינה צריכה למצוא פתרון לטובת העובדים, המעסיקים והציבור בכללותו".

ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)
ענבר ומריוס נכט (צילום: ערן בארי)

2. דנקר עד הבית
בועז ואיילה מולדבסקי רוו נחת מהילדים השבוע, וגם נהנו על הדרך. איילה מולדבסקי שיתפה את חבריה בפייסבוק: "הילדים המקסימים שלי הרימו את הכפפה והחליטו לקחת חלק במיזם המדהים של רן דנקר - הופעות ביתיות ואינטימיות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. תודה לרן דנקר המדהים שאפשר לנו למשך 45 דקות להתנתק ולהיזכר בדברים שכל כך אהבנו לפני תקופת הקורונה. היה ערב מדהים מקצועי, מרגש, מצחיק, אינטימי ומושלם. כייף גדול לתמוך בתעשיית המוסיקה בימים אלה".

רן דנקר (צילום: שוקה כהן)
רן דנקר (צילום: שוקה כהן)

בועז ואיילה מולדבסקי (צילום: אביב חופי)
בועז ואיילה מולדבסקי (צילום: אביב חופי)

3. הרצוג והחוסן לצעירים
המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בשיתוף עם הסוכנות היהודית השיקו את תוכנית "צעירים ממשיכים לחזק את החוסן החברתי בפריפריה". התוכנית הושקה במעמד יצחק הרצוג - יו"ר הסוכנות היהודית; אריאל משעל - מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל; טל אוחנה - ראשת עיריית ירוחם, ופרופ' מולי להד. במסגרת התוכנית יינתנו לצעירים בני 18-40, כלים לפעול בקרב האוכלוסייה בפריפריה. התכנית כוללת סדרה של מפגשים מקוונים, במטרה לחזק את השפעת הצעירים על החוסן החברתי בשגרה ובחירום, ובהמשך להפוך אותם לכוח רשמי, המסייע בשעת חירום.

יצחק הרצוג יו״ר הסוכנות היהודית בכנס מעריב וג׳רוזלם פוסט (צילום: צילום מסך)
יצחק הרצוג יו״ר הסוכנות היהודית בכנס מעריב וג׳רוזלם פוסט (צילום: צילום מסך)


4. וולף משיק
"מימון ישיר" - חברת האשראי הצרכני בראשות המנכ"ל ערן וולף, משיקה קמפיין חדש מלווה בסדרת פרסומות חדשה. הקמפיין נועד להציג עזרה אקטיבית במציאת רכב ומימונו לפי צרכי הלקוח, זאת הודות לשיתוף פעולה הרחב של "מימון ישיר" עם מאות סוכנויות רכב מובילות. עלות הקמפיין בכיכובו של הפרזנטור ליאור כלפון, שנאבק לאחרונה במחלת הקורונה, מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים.

ערן וולף (צילום: להסתכל בהערות תמונה)
ערן וולף (צילום: להסתכל בהערות תמונה)

 
5. הסיפור של מגדלה
אלון וינטר מנכ"ל מלון "מגדלה" החדש שלשפת הכנרת, ודויד דלגאדו - מנהל השיווק של המלון, קיימו השבוע אירוע לציון פתיחתו המחודשת של המלון לאחר סגר הקורונה, ובמסגרתו שיתפו בסיפור הלא ייאמן שליווה את בניית המלון. המלון המיוחד נמצא בצפון הכנרת למרגלותיו של מצוק הארבל. עם התחלת עבודות הבנייה במקום, התגלו שרידיו של כפר הדייגים מגדלא' מהמאה הראשונה לספירה. עבודות הצלה שנעשו במקום חשפו בית כנסת מפואר, בתי יוקרה עתיקים, שוק עתיק למסחר, ואפילו מקוואות שעדיין זורמים בהם מים צלולים. כולם מתוארכים לזמן שישו עוד התהלך באזור. הגילוי המדהים הביא לכך שהמלון כולו נבנה ברוח הגילויים ההיסטוריים ובשטחו משולבים יחד החדש והישן, ברוח היהדות והנצרות.

המלון עצמו נפתח רק בחודש נובמבר האחרון, והיה מיועד בעיקר לתיירות נוצרית. בשטחו אף נבנה בית רוחני לצליינים. עם משבר הקורונה והפסקת התיירות הצליינית, נסגר המלון וכעת הוא פתח את שעריו מחדש. כעת נוצרה הזדמנות גם עבור התיירות המקומית לבוא ולגלות את המלון המיוחד.

אופטימיות
עידן זו-ארץ, מנכ"ל רב בריח
 
תמיד אהבתי לראות קווי יצור בפעולה, יש תחושת סיפוק לראות עשייה ובנייה. מאז שפרצה הקורונה לחיינו ואיתה הסגרים והמשבר, הדרך שלי לקבל אנרגיה טובה היא לרדת לקווי הייצור במפעלים. לראות את הקווים עובדים את המכונות רצות בקצב. המכונות עובדות ואנו ממשיכים קדימה - זו האופטימיות שלי.

עידן זוארץ, מנכ''ל חברת רב בריח (צילום: אייל טואג)
עידן זוארץ, מנכ''ל חברת רב בריח (צילום: אייל טואג)