זה כבר לא משנה מאיפה אתם בארץ. נדמה שכמעט בכל כביש אפשרי אולי מלבד אלה בצפון הרחוק או בדרום הרחוק, יש פקקים. התנועה עומדת כמעט בכל שעות היממה. תוסיפו את מקדם העצבים שיש לנו כאן במנות גדושות בתקופה האחרונה ותקבלו מתכון מוגבר לתאונות.
קבוצת קוברה, קבוצת טכנולוגיות הרכב שקיימת כבר שלושים שנה, אחראית על עשרות פיתוחים חדשים בעולמות התחבורה והרכב המצילים מדי שנה עשרות אלפי אנשים בכבישים. כל הפיתוחים הינם כחול לבן, המיוצרים בישראל. החברה בת 150 עובדים מחולקת למחלקות קטנות כשכל אחת אחראית על מוצר אחר העומד בפני עצמו. בשלוש השנים האחרונות עומדת בראש החברה רעות דיין מזרחי.
עורכת דין בת 35 שהפכה למנהלת החברה, והצליחה בתקופה הקצרה לכהונתה בחברה לשבור מוסכמות בענף הרכב, ולהפוך את החברה שפעם עסקה בפיתוח מערכות פסיביות דמויות מובילאיי, לקבוצה המשווקת מגוון מוצרים מצילי חיים.
דיין מזרחי החלה לעבוד בחברה לפני כשמונה שנים. "אחרי שעשיתי תואר במשפטים, עשיתי התמחות בליטיגציה מסחרית ומהרגע הראשון אמרתי לעצמי אלוהים לאן הגעתי, התחום הזה לא ממש מתאים לי. אבל לקח לי כמה שנים להבין מה הדרך שלי". אחרי שהגיעה לקוברה שימשה כעורכת הדין של המותג איווקס של החברה והתעסקה ברגולציה וברשויות. "הייתי בקשרים עם משרד התחבורה ונלחמתי על כך שהמערכת שלנו תאושר ושנהיה חלק מהמערכות שמשווקות במדינה. היו לי כמה הצלחות כעורכת דין, ואז קודמתי לנהל את איווקס ומאד אהבתי את זה".
היא ילידת צפת וכבר בנערותה נכנסה לעולם הניהול: "הניהול הוא עולם שגדלתי לתוכו. אני לא אשכח שבגיל 15 וחצי ניהלתי מסעדה של עשרות עובדים, והיו עומדים כמעט מאה איש בתור. זה לא היה מאתגר או קשה, הניהול עצמו הוא משהו שהיה אצלי טבוע מאז ומעולם, אני מניחה שזו תכונה שנולדים איתה".
כשהפכה למנהלת המותג איווקס, הייתה דיין מזרחי בהריון. "אני זוכרת שאמרו לי שזה רק לשלושה חודשים כדי למלא את החור של המנהלת הקודמת שעזבה. אבל הבאתי תוצאות טובות מאוד, ולאט־לאט התקדמתי לנהל את כל הקבוצה. הייתי משנה־לבעלים ולימים למנהלת הקבוצה".
החזון שהביאה איתה דיין מזרחי לחברה, שמאז כניסתה לתפקיד הובילה ביחד עם הצוות, והיא מקפידה לציין שהיא לא עשתה זאת לבדה אלא בשיתוף עם כל הצוות, הוא פיתוחים טכנולוגיים לא רק בתחום הרכב אלא גם בתחום הבית.