חברת מערכות איתור הרכב איתוראן ברזיל חתמה אתמול על הסכם שותפות עם בנק סנטנדר, מהגדולים בעולם. כך דווח לבורסה האמריקאית, שם נסחרות מניות איתוראן.

לפי ההסכם, הבנק ייתן אשראי ללקוחות למימון רכישת רכב, בתנאי שברכבים אלו יותקנו מערכות איתוראן. בנוסף יעניק הבנק לרוכשים רכבים עם מערכות איתוראן הטבות נוספות, כגון ריביות נמוכות על ההלוואות, ביטוח אשראי להגנה על מימון ועוד.

בנק סנטנדר הוא בנק בריטי בבעלות קבוצת סנטנדר הספרדית, והוא מעסיק כ־26 אלף עובדים. לבנק אין נוכחות בישראל. העסקה מעניקה לאיתוראן פוטנציאל הכנסות של מיליוני דולרים בשנה. החברה פעילה כיום ב־20 מדינות ברחבי העולם כגון ישראל, ארה"ב, קנדה, ברזיל הודו, ארגנטינה, מקסיקו, אקוודור וקולומביה. איתוראן, הפעילה בעיקר בישראל, הוקמה על ידי איזי שרצקי.

אייל שרצקי, מנכ"ל החברה, מסר ל"מעריב" בתגובה: "בשנת 2022 צמחנו ב־180 אלף מינויים חדשים והגענו ל־2 מיליון מינויים ברחבי העולם. מספר המינויים יגדל בהתאם גם ב־2023".

אייל שרצקי מנכ''ל איתוראן  (צילום: יחצ)
אייל שרצקי מנכ''ל איתוראן (צילום: יחצ)

סזאר ג'ניקיאן, מנהל סנטנדר פיננסים: "השותפות עם איתוראן תאפשר ליותר אנשים לקבל נגישות לאשראי למימון רכבים, ותקל על רכישת רכבים חדשים או משומשים. הטכנולוגיה של איתוראן תגן על נכסי לקוחותינו".