הכתבה נכתבה בשיתוף דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

תעשיית הרכב בארץ חווה שלב טרנספורמטיבי עם התקדמות טכנולוגית מהירה ובין היתר מעבר לרכבים חשמליים. ככל שהעולם מאמץ פתרונות תחבורה ירוקים, יצרניות הרכב משקיעות משאבים רבים בכלי רכב חשמליים ובטכנולוגיות נהיגה אחרות. מהפכה זו בתעשיית הרכב יצרה ביקוש גואה לאנשי מקצוע מיומנים שיכולים להסתגל ולהניע את השינויים הטכנולוגיים הללו. ממהנדסי חשמל ותוכנה המתמחים בפיתוח וייצור עמדות טעינה חכמות וטכנולוגיית סוללות, ועד מדעני נתונים ומומחי בינה מלאכותית העובדים על אלגוריתמים של רכב אוטונומי. יתרה מזאת, ככל שכלי רכב הופכים יותר ויותר מחוברים ומשולבים במערכות חכמות, אנשי מקצוע בעלי מומחיות באבטחת סייבר וקישוריות לרכב הופכים גם הם לנכסים יקרי ערך. תעשיית הרכב המתפתחת לא רק מעצבת מחדש את עולם התחבורה, אלא גם מציגה הזדמנויות מרגשות לאנשים לתרום מהמומחיות שלהם לבניית מכוניות העתיד. 

בזכות גישה ייחודית לגיוס והתמקדות בהתאמה בין אנשים למגוון רחב של תפקידים, דניאל פריזנט, הבעלים של חברת ייעוץ והשמה בתחום הרכבים בישראל הפך להיות לשותף מהימן עבור חברות רכב ומחפשי עבודה כאחד. זו הסיבה שמאז הקמתה, חברת דניאל פריזנט ייעוץ והשמה מקבלת בממוצע כ- 2,000 פניות בחודש, והיא ביססה את עצמה כשחקן מוביל בתחום רכישת הכישרונות של תעשיית הרכב.

עם תשוקה מרשימה לתעשיית הרכב שנפרשת על פני כ- 16 שנים, דניאל פריזנט הוא איש מקצוע מנוסה בתחום. את הצלחתו בכל ההיבטים של תחום דינמי זה הוא השיג בזכות יחסי אנוש מרשימים, והוא העשיר את מומחיותו באמצעות תכניות הכשרה מיוחדות ורבות בארץ וחו"ל. במהלך השנים האחרונות מילא דניאל שורה של תפקידי מפתח במספר חברות שונות, וכיום מעדיף להיות מעורב ולתרום מזווית שונה.

חברת דניאל פריזנט ייעוץ והשמה (צילום: יח''צ)
חברת דניאל פריזנט ייעוץ והשמה (צילום: יח''צ)

המשימה של דניאל פריזנט ואנשי הצוות המקיפים אותו מתרכזת בהתאמת הכישרונות להזדמנויות הנכונות. במקום רק למלא תפקידים, הם מחויבים לעזור לאנשים למצוא תפקידים בהם הם יוכלו להצטיין מקצועית וגם למצוא הגשמה והנאה אישית. כדי להשיג זאת הם מאמצים גישה הוליסטית, המנתחת את הכישורים, הניסיון והתכונות האישיות של כל מועמד כדי להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר הן לעובד והן למעסיק.

"אחד הגורמים המרכזיים התורמים להצלחה שלנו הוא שיתוף הפעולה שבנינו עם חלק גדול מחברות הרכב בישראל. הרשת הזו מאפשרת לנו להישאר מעודכנים במגמות ובדרישות האחרונות של התעשייה, כך שאנו תמיד נמצאים בחזית דרישות כוח העבודה", סיפר דניאל פריזנט.

ההתקדמות הטכנולוגית ההולכת וגדלה בתעשיית הרכב הכשירה את הקרקע גם עבור אנשים המחפשים לעבור מקריירה אחת לשנייה. כמו כן היא מייצרת הזדמנויות למי שנפלטו החוצה מתעשיית ההייטק. מכיוון שהטכנולוגיה ממשיכה למלא תפקיד חיוני בתחום הרכב, ההייטקיסטים לשעבר וגם מי שעדיין נמצאים בתחום זה, החלו פוזלים אל עבר תעשיית הרכב.

חברת דניאל פריזנט ייעוץ והשמה זיהתה את האתגר הזה ולקחה על עצמה את המשימה לקשר בין אנשי ההייטק והמקצועות הטכנולוגיים לחברות הרכב השונות. על ידי מתן הכוונה מקצועית לקריירה ומיפוי מיומנויות, הם מסייעים להם לבצע מעבר חלק לעולם הרכב. הם עושים זאת באמצעות סדנאות, תוכניות הכשרה ואימון מותאם אישית.

"לאורך הקריירה שלי בתפקידי ניהול שונים בעולמות הרכב, הייתי עד ממקור ראשון להשפעה המשמעותית של הון אנושי יוצא דופן. זה משמש כזרז מכריע להשגת יתרון תחרותי על פני יריבים. חלפו להם הימים בהם תעשיית הרכב נחשבה לנחותה ושהתעלמו ממנה במונחים של השקעה בכוח אדם מהשורה הראשונה. כיום שינוי הפרדיגמה ניכר כאשר רואים יותר מכוניות חשמליים על הכביש. מדובר במהפכה פורצת דרך וזו דורשת לגייס את הכישרונות הטובים ביותר בשוק העבודה. כאיש מקצוע בתחום זה, התפקיד שלי ושל הצוות שלצידי הוא לגשר על הפער בין הביקוש של התעשייה לבין החתירה למצוינות בכוח אדם", דניאל פריזנט הסביר. תעשיית הרכב חווה תקופה יוצאת דופן של צמיחה המונעת על ידי טכנולוגיות מתקדמות ומעבר לעבר קיימות. בתוך הנוף הדינמי הזה, תפקידה של חברת דניאל פריזנט ייעוץ והשמה כשחקן מפתח היא קריטית למי שמבקשים להתברג בתוך התעשייה ולחברות המניעות אותה.

החברה מציעה מגוון מרשים של הזדמנויות עבודה ברמות מיומנות ושאיפות קריירה שונות. מתפקידי שירות לקוחות ועד לתפקידי ניהול בכירים. גיוון זה לא רק מאפשר למועמדים להתקדם בתחומים שבחרו, אלא גם מספק להם מרחב רחב לצמיחה אישית ומקצועית.

ליצירת קשר, חייגו: 050-656-6676

אתר
פייסבוק

הכתבה נכתבה בשיתוף דניאל פריזנט ייעוץ והשמה