בעלי רכבי טסלה חשמליים נלכדו במכוניותיהם לאחר שסוללות הרכבים התרוקנו, כך דווח ב"ביזנס אינסיידר" ביום רביעי האחרון. האתר הכלכלי תיאר מקרים רבים בהם בעלי המכוניות החשמליות ננעלו ברכבים, לפעמים למשך פרק זמן לא קצר או כשבחוץ קרוב ל-40 מעלות.

נתראה בשירותים: שילוב חלב באחד המאכלים הללו יגרום לפיצוץ
באוסטרליה מזהירים: תרופות ותוספים שמכילים את התבלין האהוב עלולים לגרום למוות

באחד מהם טען נהג כי הטסלה שלו הורתה לו לעצור ברחוב לפני שהרכב "איבד כוח", ואז אמר כי חלון הנהג "איכשהו נשבר" לאחר שניסה לעקוב אחר ההוראות לשחרור הידני כדי לפתוח את הדלת.

בתקרית אחרת נלכד תושב אריזונה בן 73 במכוניתו ביום חם מאוד בו נמדדו בחוץ 38 מעלות. הנהג, ריק מגיסון, אמר לרשת ABC כי הוא היה לכוד במשך 20 דקות ולא הצליח לפתוח את החלונות והדלתות מכיוון ש"סוללת המכונית מתה".

האתר ציטט את מגיסון שאמר שמסובך למצוא את האפשרות לפתיחה ידנית של הדלת מכיוון ש"זה לא מוסבר. אתה לא יודע שזה שם, אלא אם אתה יודע שזה שם".

אז איך משחררים את הדלת הידנית בטסלה? על פי האתר בטסלה דגם Y הפתיחה הידנית נמצאת מתחת למתגי החלון של המושב הקדמי. בטסלה דגם S עליכם למשוך את לשונית השחרור שלפני מתגי החלון בלוח הדלת. בטסלה דגם 3 שחרור הדלת הידני ממוקם מול לוח מתגי החלון.

הדו"ח ציין גם כי ניתן למצוא את שחרור הדלת של דגם X באותו אופן כמו בדגם 3, אך תוכלו "לפתוח את הדלתות האחוריות באמצעות שחרור מכני שנמצא מאחורי הרמקולים", במקרה שאין חשמל.