כולם מדברים על יוקר המחיה, דאצ'יה ממשיכה לעשות כך

הלוגאן החדשה היא המשפחתית הזולה ביותר בארץ ובפער גדול, וכעת היא אפילו אוטומטית. אבל יש קאץ’. ויותר מאחד

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
דאצ'יה לוגאן חדשה
דאצ'יה לוגאן חדשה | צילום: אודי עציון
2
גלריה

מאזדה 3 סדאן עלתה פעם 116 אלף שקל. זה היה ב־2009. היום היא עולה 147.5 אלף שקל. והנה, 14 שנים אח"כ, יש משפחתית חדשה מהניילונים, מודל 2023, עם אחריות והכל, במחיר של 115 אלף שקל. זוהי דאצ'יה לוגאן החדשה, דור שלישי למשפחתית הלואו קוסט של רנו, ששומר על פער מחיר גדול ממכוניות אחרות באותו גודל, אבל מבטיח לסגור את הפערים בתחומי מערכת ההנעה והבטיחות. למעשה, הלוגאן אפילו זולה ב־15־20 אלף שקל מיונדאי אקסנט, שהייבוא שלה יופסק השנה. על מה צריך להתפשר בלוגאן והאם היא באמת מציאה כפי שהיא נראית במבט ראשון?

אבל איכות הפלסטיקים עדיין בסיסית מאוד, השליטה בסטריאו מההגה נעשית מידית בצד, כמו בצרפתיות ותיקות, מסך המולטימדיה קצת אטי, אם כי מאוד פשוט לתפעול, המושבים הקדמיים פשוטים וזה של הנוסע לא מצויד בכיוונון גובה.

המרווח מלפנים טוב, ועוד יותר מאחור, שם הוא טוב יותר מזה של מאזדה 3, ודומה לזה של הקורולה. למרות השיפור הכללי ברמת האבזור, עדיין אין יציאת מזגן ליושבים מאחור.

דאצ'יה לוגאן חדשה
דאצ'יה לוגאן חדשה | צילום: אודי עציון
תגיות:
רכב
/
דאצ'יה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף