חברת קליק-ינס ( Click-Ins) המפתחת פתרון מבוסס AI לזיהוי וניתוח נזקים ויזואליים ברכב מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת אופן ליין (OPENLANE) האמריקאית אשר נסחרת בנאדס"ק (NYSE: KAR) ופועלת בתחום מכירת רכבים משומשים בסיטונאות. שילוב הטכנולוגיה החדשנית של  זיהוי וניתוח נזקי רכב של קליק-ינס בחברתOPENLANE  מאפשרת ללקוחות החברה לאמוד במדויק את מצב הרכב.

שורה ארוכה של יתרונות ופרסים: כל מה שצריך לדעת על קיה EV6

הטכנולוגיה של קליק-ינס, מאפשרת לסרוק את הרכב במהירות באמצעות מצלמת הסמארטפון וליצור דו"ח מפורט אודות מצב הרכב. הטכנולוגיה של קליק-ינס  משתמשת בנתונים סינתטיים ולא על נתוני הלקוחות שלOPENLANE, מה שמאפשר  הטמעה מיידית של הפתרון. 

לאחר פיילוט מוצלח באתר החברה בטקסס שפעל בהצלחה במשך 3 חודשים, OPENLANE ביצעה פריסה של הטכנולוגיה בכל ברחבי ארצות הברית באופן מיידי. בכך, מציגה החברה את הצמיחה האקספוננציאלית שהיא מסוגלת לבצע, הודות ליכולת ההטמעה המהירה והפשוטה של הפתרון הטכנולוגי שפיתחה.

העסקה, בהיקף של מיליוני דולרים למספר שנים, מחזקת את מעמדה של קליק-ינס כמובילה בתחום בדיקות רכב באמצעות בינה מלאכותית.

"אנחנו מאוד נרגשים משיתוף הפעולה עם OPENLANE , אחת מהחברות המובילות בתחומן בעולם", אמר יוג'ין גרינברג, יושב ראש חברת קליק-ינס. "שיתוף הפעולה הזה מהווה אבן דרך חשובה עבורנו ומקדם את הפעילות העסקית הגלובלית שלנו במהלך השנה האחרונה, חווינו צמיחה משמעותית - קידמנו את   סל הפתרונות שלנו, יצרנו קשרים חדשים עם לקוחות מפתח כמו OPENLANE, והתרחבנו לשווקים חדשים.''

חברת קליק ינס (Click-ins)  מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI  לבחינת נזקים הנגרמים לכלי רכב על סמך תמונות בלבד מכל מכשיר סלולרי בזמן אמת.

הפיתוח הייחודי מאפשר לחברות השכרה, ביטוח ולחברות  נוספות בתחום הרכב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי הצורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן.

החברה משתמשת בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב. החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג׳ין גרינברג, דימיטרי גייזורסקי, רונן אברג׳יל וזאב חזן. החברה גייסה עד כה כ-13.5 מיליון דולר.