גם בפברואר נרשמה ירידה במסירות רכב חדש, אם כי בהיקף הנמוך ביותר מאז ה-7 באוקטובר. לפי נתוני משרד הרישוי עלו בחודש החולף לכבישי ישראל 24,512 מכוניות חדשות, בייבוא סדיר ומקביל, ירידה של 21% לעומת פברואר שעבר.

עם זאת בחודש החולף נשבר שוב שיא בהיקף המכוניות החשמליות שהצטרפו לכבישי ישראל, עם נתח שוק של 24.5%, קצת מעל 6,000 מכוניות. ב-2023 עמד נתח השוק של החשמליות על 18%, והשאלה האם הגידול יישמר כאשר היבואנים יסיימו למסור את המכוניות ששחררו ממכס בסוף השנה שעברה לפני עליית מס הקנייה ויפרסמו מחירונים חדשים וגבוהים יותר לאותם דגמים.

בהתאם הייתה BYD אטו 3 החשמלית שוב הרכב הנמכר ביותר, בפער גדול, עם 1,550 יחידות. טסלה, שמסרה לראשונה כמות משמעותית מאז תחילת השנה, העלתה לכבישים 350 דגמי מודל 3, ולא הצליחה להיכנס לרשימת עשרת היצרנים או הדגמים הנמכרים ביותר. יונדאי i20 הייתה מכונית הבנזין הנמכרת ביותר (893), לפני סקודה אוקטביה (617), קיה נירו פלוס (615, רבות מהן חשמליות) ויונדאי טוסון (609).

יונדאי ממשיכה להוביל את השוק הכללי, עם 3,566 מסירות החודש, לפני קיה (2,682), טויוטה (2,415) וסקודה (2,063), כאשר BYD סוגרת את חמש הראשונות.

ביוקרה ממשיכה להוביל מרצדס (430), לפני ב.מ.וו (280), אודי (272), וולוו (139) ולקסוס עם 121 מכוניות.