חברת "אלדן", למכירה, השכרה וליסינג תפעולי לרכב היא מהגדולות והמוכרות בארץ. אחרי 50 שנות שירות והתמדה ובהיותה בעלת צי רכב ענקי, החברה שחרטה על דיגלה את נושא האחריות והאמינות יצאה נשכרת מההשקעה לאורך השנים, עובדה, מסקר שערך מכון המחקר "שילוב", עולה כי 90% מהלקוחות של החברה ב- 2019 דיווחו כי ימליצו לחבריהם לרכוש רכב ב"אלדן".



העובדה שאלדן נתפסת כחברה מהימנה, יציבה בשוק משתנה ועם "אמא ואבא" נובעת ממכלול של פרמטרים כמו הוותק של החברה בשוק, הלקוחות הממליצים והחוזרים, אפשרויות המימון, השקיפות המלאה בטיפולים ועוד, כל אלה חברו יחד  לביסוס מעמדה של חברת "אלדן" כבית אמין



לא מתאים לך? תחזיר!


החברה מאפשרת ללקוחותיה אחרי קניית הרכב להתחרט! שירות שנקרא: "לא מתאים לך? תחזיר!" מאפשר ללקוח להתחרט אחרי שרכש והתנסה ברכב במשך מספר ימים, אם מסיבה כל שהיא הלקוח לא מרוצה, הוא רשאי להחזיר את האוטו עד למספר ימים ממועד הרכישה, (תוך תשלום דמי שכירות מינימלי בגין הימים שחלפו ), מה שבהחלט מעלה את רמת האמינות של הקונים ואת תחושת הביטחון הנלווית לרכישה משמעותית כמו רכב. 



כדי ש"אלדן" תוכל להרשות לעצמה, להעניק את האפשרות הזו ללקוחותיה היא חייבת להישען על צי רכבים מתוחזק היטב ואמין. רק חברה שיודעת שלפני כל מכירה הרכבים שברשותה עוברים בדיקות מקיפות ובדיקה חוזרת, תיקונים מלאים ועובדת בשקיפות מלאה מול כל רכב ורכב ומעבירה את ההיסטוריה המלאה של כל כלי רכב והמסמכים הנוגעים אליו לידי לקוחותיה, יכולה להיות משוכנעת שלקוחות לא "יגלו" פתאום הפתעות לא רצויות. הקו המנחה הזה שהוביל את "אלדן" לאורך השנים ועובר כחוט השני בשלל הסניפים והפריסה הזאת המאפשרת להקל על הלקוח ולהביא לו כל רכב מכל סניף, היא זו שבסופו של יום גורמת לכך שלקוחות אלדן הם לקוחות חוזרים וממליצים.


אלדן. צילום: ditales
אלדן. צילום: ditales


גם אמינות וגם מחיר


הלקוח הישראלי מחפש לרכוש רכב ממקום יציב ואמין, אבל לא פחות מכך במיוחד בתחום הרכב כשמדובר בהשקעה גדולה ובשוק רחב ומשתנה, העלויות הן חלק מהותי והצרכן הישראלי רוצה למקסם את כספו. בדיוק לשם כך יוצאים השבוע ב"אלדן" במבצע חדש בו מציעים מבחר דגמים במחירים מיוחדים. חלק מהדגמים שנבחרו הם מהדגמים המבוקשים והפופולריים בקרב הצרכן הישראלי וחלק מהם נבחרו כי הם מיוחדים יותר.



המבצע החדש מציע דגמים במחיר של "החל מ..." בתשלום חודשי. כך שהרכישה הופכת להיות מאוד נוחה. כמו כן, ניתנת אחריות מלאה על עשרת המכלולים המרכזיים (משאבת שמן ומנוע, מחשב ומנוע הרכב. סלילי הצתה, משאבת מים, משאבת הדלק, מערכת ABS , מערכת הגה וצנרת, אלטרנטור, שעונים ומחוונים)  למשך שנה שלמה (או 20,000 ק"מ). 



המחיר המפתה לא מגיע על חשבון ההקפדה על האמינות והביטחון ולכן הרכבים יוצאים לבדיקה במכון חיצוני ובלתי תלוי והתיקונים אם ישנם נעשים על פי המלצות אלה.



הדגמים שבמבצע


פולקסווגן ג'טה- הרכב הגרמני המשודרג החל מ- 299 ₪ בלבד לחודש! שילוב בין מיני פאסאט או גולף משודרגת. רכב משפחתי נוח ומרווח המתאים ל-5 נוסעים, צריכת דלק יעילה בזכות מנוע הטורבו (בנזין חזק) ולא מנוע אטמוספרי.



פיג'ו 208- סופר מיני המנציחה את היתרון העיצובי של פיג'ו עם טעמים אירופאים, במחיר חודשי החל מ-299 ₪ בלבד! בעל קימורים המאופיינים על ידי פיג'ו וסיטרואן שבזכות הלוק של הרכב הפכו להיות רבי מכר רכב באירופה. רכב אמין וחביב על הדור הצעיר בקטגוריית הסופר מיני, בעל ביקוש רב בשוק היד השנייה אודות למחירו הסביר ולעלות התחזוקה הזולה והאיכותית לרכב זה. 



סיטרואן סי אליזה - רכב משפחתי השם דגש על עלות תחזוקה נמוכה מאוד במחיר חודשי של החל מ-199 ₪ בלבד! רכב פונקציונלי בעל תא מטען נדיב ותא נוסעים מפתיע אשר ניתן לשכן בו זוג+3 מבוגרים. בהחלט רכב שהתמורה לעלותו היא הטובה ביותר בקבוצתו!!



MG350- הסנונית הראשונה שנחתה מסין בארץ הקודש והוכיחה שהסינים יודעים לעשות טוב בפחות! כל הפינוק הזה החל מ-199 ₪ לחודש! אין אח ורע למכונית זו בקטגוריה שלה אשר מפנקת כדוגמת הMG וכוללת את הפיצ'רים הבאים: ריפודי עור, חלון שמש בגג, חיישני חניה, מחשב דרך, חיבורי USB ו AUX, מסך מולטימדיה, מערכת שמע שליטה מההגה, צמיגים רחבים ו-6 כריות אוויר.



גם אתם יכולים!


"אלדן" מאפשרת לרוכשים דרכה מספר אפשרויות מימון שונות, ביניהם הלוואת בלון ל - 36 חודשים מותנית בתשלום מקדמה. בכפוף לתנאי המלווה מימון ישיר מקבוצת ישיר (2006) בע"מ. ומסייעת ללקוחותיה בהסדרי מימון ובמציאת המסלול הנכון והמשתלם ביותר, באופן המאפשר עד 100% מימון בהתאם לצורך ולתנאים. 



גם אם חשבתם עד כה שהתחדשות ברכב לא בהישג ידכם, המבצע שמתחיל ב-10 באוקטובר הוא הזדמנות לקפוץ לאחד מסניפי "אלדן" ברחבי הארץ ולבדוק בהתאם לצרכים שלכם, סביר שתופתעו והרכב הבא שלכם נמצא ממש בהישג ידכם כבר עכשיו.