כולם לעלות: הקרונות הראשונים של הרכבת הקלה הגיעו לישראל

הציוד המיועד להפעלת ה"קו האדום" בפרויקט התחבורה הגדול של גוש דן התקבל בנמל חיפה וצפוי להתחיל לפעול בסוף 2021. עבודה על שני מסלולים נוספים תחל בקרוב

משה כהן צילום: מעריב אונליין
קרון הרכבת הקלה ברוטשילד
קרון הרכבת הקלה ברוטשילד | צילום: אבשלום ששוני

על פי התכנית, "הקו האדום" של הרכבת הקלה אמור להתחיל לפעול באוקטובר 2021, כאשר מסלולו, שאורך 22 ק"מ, עתיד להתחיל בפתח תקווה, ומשם יהפוך לתת קרקעי וימשיך לדרך ז'בוטינסקי בבני ברק ורמת גן, ולמרכז תל אביב, ולבסוף תחזור הרכבת להיות עילית כשתגיע לשדרות ירושלים ביפו ובת ים.

בחברת נת"ע התחוללו בחודשים האחרונים זעזועים ניהוליים, לאחר שיהודה בר-און, שהוביל את הפרויקט, פרש על רקע חילוקי דעות עם הדירקטוריון, ויחד איתו הודיעו על עזיבתם בכירים נוספים. לתפקיד המנכ"ל החדש נבחר חיים גליק, שבתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל עיריית ראשון לציון.

תגיות:
נמל חיפה
/
הרכבת הקלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף