פוליסת ביטוח מקיף לרכב כוללת סעיפים בסיסיים ומשותפים לכל סוגי הפוליסות ולכל המבוטחים ויחד עם זאת לכל אחד ואחת מאיתנו מוצעת האופציה להוסיף הרחבות, כיסויים ושירותים שמרחיבים את יריעת הביטוח וכמובן את השקט הנפשי שלנו. 

ביטוח רכב הוא מוצר שמפוקח ע"י אגף שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר ונתון לרגולציה רחבה אליה מחויבות כל חברות הביטוח. בכל פוליסת ביטוח מקיף לרכב תמצאו כיסוי למקרה של גניבה, למקרה של נזק לרכב מתאונה ומקרים שונים של נזקים כתוצאה ממזג אוויר כולל רעידות אדמה. את הסעיף האחרון, אגב, אנחנו יכולים לבחור להוריד מהפוליסה בכדי להפחית במעט את עלותה. 

התאמה אישית של פוליסת ביטוח רכב
מחדשים ביטוח? השוואה בין מחירים ובין השירותים שמציעות לכם חברות הביטוח תוביל אתכם להרכיב את הפוליסה שמתאימה ביותר עבורכם, שמעניקה לכם בסופו של דבר את השקט הנפשי הרב ביותר בנהיגה. חשוב להגיד כי כאשר משקיעים בהרכבה והתאמה אישית של פוליסת ביטוח הרכב, לא רק מגיעים אל הפוליסה האטרקטיבית ביותר ואל התמורה הטובה ביותר לכסף, אלא שגם לומדים להכיר את הרכב הפוליסה - בעבור מה אתם מבוטחים בעצם ומפני מה אתם מכוסים וגם מפני מה לא.
 
בנוסף לכיסויים להן מחויבות כל חברות הביטוח, רובן מצביעות היום כיסויים להרחבה של ביטוח לרכב. אלה בעיקר כיסויים שאינם בגדר החזר כספי או פיצוי במסגרת תביעת ביטוח, אלא שירותים שונים שמסייעים בהתמודדות עם מצבים יחסית יומיומיים בכבישים. כיסויים אלו מוצעים במסגרת הביטוח המקיף ולעיתים מוצעים גם לאלו שבוחרים לרכוש ביטוח צד ג' בלבד.

שירותי דרך וגרירה
תוספת משמעותית לביטוח הרכב שמסייעת להתמודדות עם מצבים שונים במהלך הדרך או ממש בחניה מתחת לבית. במסגרת שירות זה נכללים שירות תיקונים בצד הדרך הן במקרים של תאונה, הן במקרה של תקלה במהלך הדרך ונורת אזהרה שנדלקת ומצריכה טיפול במקום והן למקרים בהם האוטו פשוט לא מניע בבוקר. 

לאחר תאונה, תקלה או פגיעה כלשהי ברכב שאינה מאפשרת נסיעה, שירות הגרירה של חברת הביטוח מאפשר לכם להזמין גרר למקום האירוע. 

שירותי הדרך שבכיסוי זה ניתנים ע"י רכב שירות שהוא כמוסך זעיר על גלגלים, מאויש באיש מקצוע שיכול לסייע במגוון אירועים ותקלות שעלולות לקרות לכל בעל רכב. בעיות בהנעת הרכב: תקלה או ריקון של המצבר, תקלות שונות במערכת ההנעה או ההצתה וכדומה. איש השירות יחליף מצבר או יתקן את התקלה כדי שתוכלו להגיע למוסך ולטפל ברכב כראוי.

לעיתים קורה שנורת אזהרה נדלקת במהלך נסיעה ומצריכה עצירה בצד הדרך וטיפול מקומי בכדי להגיע למוסך לתיקון. רכב השירות יגיע עד עליכם לתיקון התקלה. במקרה שלא ניתן לתקנה, יוזמן גרר. זה הרגע שתגידו לעצמכם שטוב שבחרתם בשירות הזה. 

שירות נוסף בכיסוי זה כולל גם אספקת דלק למקרה שהגעתם למצב של מיכל ריק וללא תחנת דלק באופק. 

שירות רכב חלופי
זהו שירות שפשוט מאפשר להמשיך בשגרת החיים, גם לאחר תאונה. בעוד הרכב המבוטח מגיע למוסך, מי שבחר בשירות הזה כתוספת לפוליסת הביטוח המקיף, יקבל רכב חלופי לימים בהם הרכב במוסך ולהמשיך להתנייד כרגיל – לעבודה, לקחת את הילדים ממסגרות הלימודים ושאר מיני הנסיעות היומיומיות של כולנו. הפניקס smart מציעה שירות זה גם בעת גניבה של הרכב או שהוכרז כטוטאל לוס.

כיסוי שבר בשמשות, חלונות, מראות ופנסים
מעבר לתאונה, שברים בשמשות נגרמים פעמים רבות בשל מזג אוויר סוער וענפים וחפצים שעפים ברוח ולעיתים בשל חצץ ואבנים קטנות שעפות ממשאית נוסעת או שניתזות מגלגלי הרכב שלפניכם. 

אבל, כמו שאתם בוודאי יודעים, האזורים הפגיעים ביותר ברכב הם המראות והפנסים – הם הראשונים להיפגע או להישבר במגוון כל כך רחב ומכעיס של אירועים, רבים מהם לצערנו קורים כשהרכב עומד בחניה ובעליו מגלה את השבר רק לאחר מעשה. לרוב לא ידע לעולם כיצד זה קרה. מה חבל שמעטים האנשים שפוגעים ברכב חונה ומשאירים את פרטיהם כפי שדורשת ההגינות. 

קרה לכם? עם כיסוי הזה של הפניקס smart תוכלו להגיע למוסך ההסדר הקרוב לביתכם או למקום האירוע ולתקן את השבר ללא דמי השתתפות וללא צורך בתביעת ביטוח. 

מחדשים את הביטוח? בדקו מול חברות הביטוח אלו שירותים נוספים הן מציעות עבורכם כהרחבה לפוליסה הבסיסית והתאימו את הפוליסה בדיוק לצרכים שלכם, כך שבמקרה של תקלה או תאונה, תוכלו לשמור כמה שיותר על שגרת החיים שלכם ובעיקר – כדי לנהוג בראש שקט.