יש לכם אופנוע? אם התשובה חיובית אתם מוזמנים לקבל כרטיס כניסה בחינם לאוטומוטור - האירוע המוטורי של ישראל, שייערך בגני התערוכה אקספו תל אביב.

בנוסף לכל החידושים בעולם הרכב שמוצגים בתערוכה, השנה הוקדש אולם ענק לאופנועי Harley-Davidson ו-Triumph שאותם מייבאת לישראל אלבר מוטו. בתערוכה מוצגים מעל ל-80 דגמים חדישים וקלאסיים של שני מותגי האופנועים הנחשקים. ביתן 13 הפך למסיבה ענקית של מוסיקה טובה ואופנועים והקהל הרחב נהנה ממגוון אטרקציות ובהם הופעה של להקת "הארלי סטארס" עם מגוון להיטים ברוח המותג.

כאמור הכניסה חינם לאופנוענים ואופנועניות בלבד תהיה משער 6 של גני התערוכה אקספו תל אביב, ברכיבה על אופנוע מכל המותגים אך לא לרוכבי קטנועים. גם הנוסע או הנוסעת מאחור המורכבים על גבי האופנועים ייהנו מההטבה ומחוויה דו גלגלית מסקרנת ומרשימה.

כחלק מהתערוכה מתאפשר למבקרים לחוות רכיבה ווירטואלית באמצעות רכיבה על אופנוע ומשקפי VR וכך גם אנשים ללא רישיון והילדים יע=כולים לחוות את העוצמה, הריגוש והאדרנלין שברכיבה על אופנועים של המותגים.

אוטומוטור תימשך עד ליום רביעי, התערוכה נפתחת בשעה 09:30 ונסגרת בשעה 20:00. כרטיסים ניתן לרכוש בקופות האקספו, במשרד הכרטיסים איוונטים ובכל מועדוני הלקוחות הנבחרים.